سریال‌های شبکه سه تا یک سال آینده مشخص شدند



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,شبکه 3

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما با اشاره به پروژه های جدید این شبکه از جزییات سریال‌های «سوگند»، «مهلا»، «آهو» و ... سخن گفت.

 مهدی روشن‌روان مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما درباره طرح ها و فیلمنامه هایی که قرار است برای امسال و تا یک سال آینده در این شبکه ساخته شود  گفت: سریال «ماه و پلنگ» ساخته احمد امینی را داریم که تاکنون حدود ۹۰ درصد از تصویربرداری آن انجام شده و قرار است از هشتم آبان روی آنتن برود.

 

وی ادامه داد: بعد از این سریال در ابتدای زمستان، طنز «لیسانسه ها» به کارگردانی سروش صحت پخش خواهد شد که در ۶۰ قسمت روی آنتن خواهد رفت. سپس مجموعه «نفس» جلیل سامان را در دهه فجر خواهیم داشت که پخش آن تا اسفندماه طول خواهد کشید.

 

سریال «آهو» با داستانی عاشقانه و تاریخی 

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما با اشاره به طرح های مصوب در این شبکه نیز اظهار کرد: همچنین طرح و فیلمنامه سریال هایی را هم داریم که اکنون مراحلی را طی کرده اند و به زودی وارد مسیر تولید خواهند شد که از جمله آنها می توان به «بی نمک» از محسن چگینی، «مهر نامیرا» از اسماعیل عفیفه، «پنچری» از مهران مهام در ۴۰ قسمت و «آهو» از مجید مولایی اشاره کرد.

 

وی در توضیحی از سریال «آهو» عنوان کرد: طرح این سریال که قرار است در ۴۰ قسمت به نگارش درآید به تازگی به برآورد رسیده است. «آهو» داستانی عاشقانه و تاریخی دارد که به دوره قاجار متعلق است. آهو نام دختری است که در قصری ندیمه است و ما از طریق این داستان اتفاقات تاریخی را می بینیم که تا دوره رضاشاه ادامه دارد.

 

روایت «سوگند» از جنگ در دهه ۶۰ تا مسایل دهه ۸۰ 

وی همچنین با اشاره به سریال «سوگند» که قرار است همایون اسعدیان کارگردانی آن را بر عهده داشته باشد درباره جزییاتش توضیح داد: داستان این سریال در سه دهه رخ می دهد و به خانواده ای اشاره دارد که داستان زندگی شان از دهه ۶۰ شروع شده، بخشی از آن در دهه ۷۰ روایت می شود و بخشی هم تا دهه ۸۰ ادامه دارد. این خانواده با وقایع مختلفی از جنگ گرفته تا مسایل مختلف رو به رو هستند.

 

سبک زندگی قرآنی و معنویت بدون دین در «مهلا» 

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه همچنین با اشاره به طرحی که برای ماه محرم سال آینده پیش بینی شده است، گفت: این مجموعه با نام موقت «مهلا» به تهیه کنندگی ایرج محمدی ساخته خواهد شد. قرارداد نگارش بسته شده است و داستان درباره دو دختر است که یکی براساس تربیت قرآنی جلو می رود و دیگری براساس معنویت بدون دین مسیر خود را انتخاب می کند و قرار است دو سبک زندگی را نشان دهد. یک استاد معارف نیز وجود دارد که به این داستان ها ورود می کند و بخش هایی از این داستان با ماه محرم ارتباط پیدا می کند.

 

روشن روان در پایان با اشاره به طرح ها و فیلمنامه هایی که در پروسه طراحی، پیش تولید و تولید قرار دارند، اظهار کرد: خوشبختانه مرکز امور نمایشی سیما رویکردش تغییر کرده است و کارشناسان آن در شبکه های مختلف مشغول به کار هستند به این ترتیب کارهای زیادی از آبان امسال تا پایان سال آینده در دست داریم.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------