آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

مزدک رستمی: فیلمنامه «هشت و نیم دقیقه» مخاطبان خود را به چالش می‌کشد



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,رستمی

رستمی گفت: مجموعه تلویزیونی «هشت و نیم دقیقه» با فراز و نشیب های درام خود، مخاطبان را به چالش می‌کشد.

مزدک رستمی بازیگر مجموعه تلویزیونی «هشت و نیم دقیقه» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛ پیرامون ایفای نقش خود در این سریال گفت: «نیما» شخصیتی خوش قلب اما زودباور است که ناخودآگاه با بداقبالی روبرو می‌شود.

 

وی در ادامه داد: «نیما» برادر «یکتا» با دردسرهای خود برای خواهرش مشکلاتی را ایجاد می‌کند و در روند داستان می‌بینیم که درصدد برطرف کردن مشکلات خواهر خود و یکتا هم در مقابل به گرفتاری‌های برادر رسیدگی می‌کند.  

 

بازیگر سریال «همه چیز آنجاست» در خصوص روند داستانی مجموعه تلویزیونی «هشت و نیم دقیقه» بیان کرد: این مجموعه مانند دیگر آثار نمایشی با مضمون اجتماعی و ساختاری خانواده محور، به یکسری از مشکلات قانونی و روابط بین اعضای خانواده اشاره می‌کند.  

 

رستمی با حضور در سریال «هشت و نیم دقیقه» درباره دلایل ایفای نقش خود و همچنين جذابیت‌های این اثر اظهار داشت: یکی از دلایل حضورم در این مجموعه همکاری مجدد با شهرام شاه حسینی و فیلمنامه خوب است که نه من به عنوان بازیگر؛ بلکه مخاطبان شبکه دو سیما را هم به چالش می‌کشد.  

 

وی افزود: سعی می‌کنم با چالش‌هایی که شخصیت «نیما» در قصه ایجاد می کند، نقشی متفاوت را بازی کنم و با مخاطبان همراه باشم.  

 

این بازیگر به همکاری مجدد خود با بهروز مفید اشاره کرد و گفت: این همکاری های مجدد وقتی دید متقابل ایجاد می‌شود و نگاهی دو سویه از هم پیدا می‌کنند، به روند خوب و قوی کار کمک می‌کند. از نظر زوایای اخلاقی هم به جایی می‌رسد که در نهایت خروجی اثر بهتر می‌شود.  

 

رستمی در پایان با بیان اینکه قسمت های نهایی در شمال کشور در حال تصویربردای است، در خصوص بازخورد مخاطبان خاطرنشان کرد: «نیما» نقش شیرینی است که تلاش کردم با مردم ارتباط برقرار کند. امیدوارم مخاطبان آن را دوست داشته باشند و با اقبال عموم مواجه شود.  

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------