آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

بازیگر مشهور سینما ویلچر نشین شد ؟



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

تهمینه میلانی عکسی جدید از فیلم «ملی و هزار راه نرفته‌اش» را با گریم متفاوت جمشید هاشم‌پور در کنار میلاد کی‌مرام منتشر کرد. این فیلم نخستین همکاری تهمینه میلانی با تورج منصوری است. فیلمنامه آن را تهمینه میلانی نوشته و مثل ساخته‌های پیشین این کارگردان تهیه‌کنندگی آن را محمد نیک‌بین بر عهده دارد.

به گزارش ایران، پیش تر اعلام شده بود که قرار است الناز شاکردوست عهده دار ایفای نقش اصلی این فیلم یعنی ملیحه باشد. اما در تازه ترین فهرست منتشر شده از عوامل فیلم نامی از شاکردوست به چشم نمی خورد. در عوض به نظر می‌رسد میلانی ایفای نقش اول فیلم خود را به ماهور الوند سپرده که به تازگی بازی او در فیلم «دختر» رضامیرکریمی بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

 

میلاد کی مرام، ماهور الوند، السا فیروزآذر، جمشید هاشم‌پور، افسراسدی، جمشید جهانزاده، فرزانه نشاط‌خواه، ستاره اسکندری، سارا خویینی‌ها، مسعود فروتن و فلور نظری بازیگران دیگر این فیلم سینمایی Movie هستند.گریماین فیلم را مهری شیرازی انجام داده است و طراح صحنه و لباس آزیتا میلانی است.

 

فیلمنامه «ملی و هزار راه نرفته اش» اوایل مرداد امسال برای دریافت پروانه ساخت به وزارت ارشاد ارائه شده بود. ملی و هزار راه نرفته داستان دختری جوان و کم تجربه به نام «ملیحه» است که با ازدواجی نادرست و بدون رضایت خانواده با جوانی به نام سیامک (با بازی میلاد کی مرام) دچار مشکلاتی می شود.

 

مهری شیرازی طراحی گریم این فیلم را بر عهده دارد و طراحی صحنه و لباس آن را آزیتا میلانی انجام داده است. اسحاق خانزادی به عنوان صدابردار و محمدصادق آذین در مقام مدیر تولید از عوامل دیگر تولید این فیلم سینمایی هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------