آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

کارگردان ایرانی شبکه "جم" : بازیگرانی که اخراج شدند یک عده مفت خور بودند



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

روزنامه وقایع اتفاقیه اظهارات مهدی مظلومی را که به‌عنوان کارگردان، چند پروژه برای شبکه"جم" ساخته است و به گفته خودش، تا دو سال نیز برای همکاری با این شبکه قرارداد دارد،منتشر کرد.

 مهدی مظلومی می‌گوید: حرفه‌ای‌ها قرار نیست به ایران برگردند و تنها حقوق مفت‌خورها، قطع شد. او درباره نامه مدیر شبکه جم، گفت: در ایران، این خبر، بد تفسیر شده است؛ قبلا هر کسی در جم بود، حقوقِ ثابت می‌گرفت اما بعضی‌ها کار نمی‌کردند و مدیریت اعلام کرد که به‌کسانی که کار نمی‌کنند، مفت می‌خورند و مفت راه می‌روند، دیگر حقوق نمی‌دهد.

 

مظلومی در پاسخ به این سؤال که آیا ممکن است کسانی که از طرف مدیر جم، حقوقشان قطع شده به فکر بازگشت به ایران باشند، اظهار کرد: این افراد، تقریبا همه‌شان پناهنده بودند و چون نتوانستند بعد از یکسال برای خودشان اتفاقی را رقم بزنند، پای این نامه به میان آمد؛ ولی از عوامل حرفه‌ای، هیچ‌کس قصد بازگشت به ایران را ندارد.

 

بیشتر بخوانید: سرنوشت تلخ بازیگران پس از قطع همکاری GEM TV

 

مظلومی در پاسخ به این سؤال که آیا ممکن است کسانی که از طرف مدیر جم، حقوقشان قطع شده به فکر بازگشت به ایران باشند، اظهار کرد: این افراد، تقریبا همه‌شان پناهنده بودند و چون نتوانستند بعد از یکسال برای خودشان اتفاقی را رقم بزنند، پای این نامه به میان آمد؛ ولی از عوامل حرفه‌ای، هیچ‌کس قصد بازگشت به ایران را ندارد. مظلومی درباره اینکه بعضی از این افراد با نوشتن نامه به مسئولان ایران، خواستار بازگشت شده‌اند، مدعی شد: این موضوع، به‌هیچ عنوان صحت ندارد و تا‌به‌حال هیچ‌کدام از آن‌ها نامه‌ای ننوشته‌اند. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------