بغض ستاره هالیوود شکسته شد / فرش قرمز "بفتا 2016" در بِوِرلی هیلز برگزار شد (+تصاویر)



مراسم فرش قرمز و شب پیش افتتاحیه مراسم "بفتا" که به اسکار انگلیسی معروف است، دیشب در هتل هیلتون بِوِرلی هیلز کالیفورنیا برگزار شد.

به گزارش میزان، مراسم فرش قرمز و شب پیش افتتاحیه مراسم "بفتا" که به اسکار انگلیسی معروف است، دیشب در هتل هیلتون بِوِرلی هیلز کالیفورنیا برگزار شد.

 

در این مراسم هنرمندان، تولید کنندگان و مسئولین کمپانی ها حضور داشتند و در میان هنرمندان چهره های شاخصی همچون "جنیفر لاورنس"، "جودی فاستر"، "ساموئل ال جکسون"، "ایوان مک گرگور"، "تام هنکس"، "آنگ لی"، "فلیسیتی جونز" و "ریکی گراویس" حضور داشتند.

 

اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,اسکار انگلیسی

 

در این مراسم ضمن تقدیر از هنرمندان، تمامی شانس های اسکار روی سن حضور یافتند و در فضایی صمیمانه با مخاطبانشان صحبت کردند.

 

ریکی گراویس نویسنده و کمدین و مجری مشهور برتانیایی پس از حضور روی سن گفت: خدای من. من بارها روی این سن آمده ام. هرکس اینجا می ایستد می گوید من برای این سخنرانی آماده نبودم و باورم نمی شود این جایزه را دریافت می کنم. به نظر من "بفتا" یکی از بزرگترین جوایز سینمایی جهان است و بی صبرانه منتظرم تا شب اصلی مراسم آغاز شود.

 

جنیفر لاورنس در ابتدا از استنلی کوبریک یاد کرد و گفت: من همیشه شانس بازی کردن داشته ام. راستش را بخواهید همه اتفاقاتی که برای من افتاده شانسی است که از سوی بازیگران، تهیه کنندگان و کارگردانان برای من ایجاد شده و من این تربیت و آموزش را مدیون تک تک شما هستم. 

 

اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,اسکار انگلیسی

 

 

ایوان مک گرگور این مراسم را شگفت انگیز خواند و همراه با اشک ریختن گفت: من روی این صحنه قرار گرفته ام و می دانم در یکی از زیباترین شب های زندگی ام هستم.

 

اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,اسکار انگلیسی

  

پس از آن تام هنکس، فلیسیتی جونز و سایر هنرمندان هم روی صحنه آمده و گاهاً به اجرای استندآپ کمدی پرداختند.

 

گفتنی است مراسم اصلی "بفتا" چهارشنبه 2 نوامبر ساعت 8 شب در هتل هیلتون بورلی هیلز برگزار می گردد. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------