ساخت اولین فیلم مهران مدیری منتفی شد؟



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان, مهران مدیری

با توقف پخش «دورهمی» به دلیل آغاز ماه محرم، مهران مدیری کارگردان این مجموعه قرار بود اولین فیلم سینمایی‌اش «ساعت پنج عصر» را کلید بزند اما هنوز خبری درباره آغاز فیلمبرداری آن منتشر نشده و از سوی دیگر تهیه‌کننده «دورهمی» امروز اعلام کرده ضبط این مجموعه از 11 آذرماه از سرگرفته می‌شود و قسمت‌های باقی مانده قبلی نیز از همین پنج‌شنبه روی آنتن خواهد رفت. با این‌حساب به نظر می‌رسد ساخت اولین فیلم سینمایی مدیری بار دیگر به تعویق خواهد افتاد.

 به گزارش آی سینما، در نشست پرحاشیه فیلم «ساعت پنج عصر» اعلام شده بود این فیلم در وقفه‌ای که برای ضبط «دورهمی» به وجود آمده ساخته خواهد شد، اما ماه محرم فردا به پایان می‌رسد و هنوز خبر تازه‌ای درباره تولید این فیلم منتشر نشده است.

 

امروز سینماپرس به نقل از حمید رحیمی‌نادی تهیه‌کننده «دورهمی» اعلام کرده ضبط سری جدید این مجموعه از 11 آذرماه آغاز خواهد شد و پس از وقفه به وجود آمده به خاطر ماه محرم، پخش قسمت‌های قبلی این برنامه نیز از پنج‌شنبه 13 آبان به صورت سه شب در هفته (پنجشنبه، جمعه و شنبه شب‌ها) از شبکه نسیم آغاز خواهد شد که اولین مهمان «دورهمی» نیز معصومه ابتکار است.

 

به گفته رحیمی‌نادی که یکی از تهیه‌کنندگان این پروژه است، تا پایان ماه صفر قسمت‌های ضبط شده «دورهمی» که فرصت پخش پیدا نکرده بودند روی آنتن خواهد رفت و بعد از آن مجموعه با حال و هوایی جدید پخش می‌شود.  

 

با این حساب احتمال این‌که مدیری امسال بتواند اولین فیلمش را بسازد، منتفی به نظر می‌رسد. به خصوص که هنوز پروانه ساخت «ساعت پنج عصر» هم صادر نشده است. پیش‌بینی می‌شد او فیلم اول خود را به جشنواره فجر سی و پنجم برساند. باید دید در روزهای آینده خبر تازه‌ای درباره این فیلم سینمایی منتشر خواهد شد یا پایبندی به قرارداد «دورهمی» مدیری را ساخت فیلمش در فرصت باقی مانده باز می‌دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------