آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

فقیهه سلطانی به سراغ کارگردانی تئاتر رفت



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,فقیهه سلطانی

بازیگر سینما و تلویزیون اولین تجربه کارگردانی خود را در عرصه تئاتر تجربه می‌کند.

فقیهه سلطانی، بازیگر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص فعالیت‌های این روز هایش و علت دوری از سینما گفت: تئاتر خاستگاه من است و از تئاتر وارد عرصه بازیگری شدم، اما اگر در سینما کم کارم به این دلیل است که پیشنهاد خوبی ندارم.

 

وی ادامه داد: دوست دارم کارگردانی را هم تجربه کنم و اتفاقا منتظرم که سالن بگیرم تا تئاتری را که نمایشنامه‌اش هم آماده است، کارگردانی کنم.

 

سلطانی در خصوص فضای نمایشنامه‌ای که قصد کارگردانی‌اش را دارد، گفت: فیلمنامه‌ام درباره جوانان امروز است.

 

وی بیان کرد: فیلم نامه خوب واقعا خیلی کم و اندک است، البته می‌توان گفت که شاید نقش خوبی به من پیشنهاد نمی‌شود و اگر نقش خوبی باشد حتما استقبال کرده و بازی می‌کنم.

 

سلطانی درخصوص علاقه مندی‌اش به ایفای نقش‌های مختلف اظهار داشت: نقش‌های زیادی است که تا کنون بازیشان نکردم و برای مثال نقشم در همین کاری که اکنون اجرا می‌کنم، کاملا متفاوت است و تا کنون در زندگی‌ام چنین نقشی را ایفا نکرده‌ام. من همیشه از نقش‌های خاص استقبال می کنم.

 

این بازیگر در خصوص تفاوت جنس بازی در فیلم‌های سکانس_پلان با فیلم‌هایی که فرمی عادی دارند، گفت: بازی در این گونه فیلم‌ها سخت تر است و به تمرکز بیشتر نیاز دارد. به طور کلی اگر یک لحظه غفلت کنی، تمام فیلم از دست رفته و حاصل زحمت همه بر باد می رود و از این جهت سخت تر است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------