تهیه‌کنندگان مراسم اسکار معرفی شدند



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,تهیه‌کنندگان مراسم اسکار

«مایکل دلوکا» و «جنیفر تاد» به عنوان تهیه‌کنندگان مراسم هشتادونهمین دوره جوایز سینمایی اسکار معرفی شدند.

به گزارش ایسنا، «مایکل دلوکا» و «جنیفر تاد» که در حال حاضر به صورت مشترک ریاست جوایز انجمن کارگردانان آمریکا (PGA) را بر عهده دارند، تهیه‌کنندگی مراسم اسکار 2017 که روز 26 فوریه (یکشنبه 8 اسفند) در لس‌آنجلس برگزار و از شبکه ABC به روی آنتن می‌رود را بر عهده خواهند داشت.

 

«مایکل دلوکا» پیش از روی آوردن به تهیه‌کنندگی یکی از مقامات اجرایی ارشد در کمپانی «نیولاین» و «درم ورکس» بود. وی از اواخر سال 2013 تا اوایل 2015 مدیر تولید فیلم در کمپانی سونی بود و در چند سال اخیر تهیه‌کنندگی دو فیلم «کاپیتان فیلیپس» و «پنجاه صیف خاکستری» را نیز بر عهده داشته است.

 

«جنیفر تاد» نیز یکی از چهره‌های قدیمی سینما و تلویزیون است که در کمپانی «نیولاین» با «مایکل دلوکا» همکاری نزدیکی داشته است و کمپانی تهیه فیلم «تادفیلمیز» را به همراه خواهرش «سوزان تاد» مدیریت می‌کند. وی اخیر تهیه کنندگی دو فیلم «آلیس در سرزمین عجایب» و «آلیس در آینه» را بر عهده داشته است.

 

«مایکل دلوکا» و «جنیفر تاد» در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند؛ از اینکه به عنوان تهیه کنندگان مراسم اسکار 2017 انتخاب شده‌اند بسیار مفتخر هستند. ما هر دو به جوایز اسکار احترام زیادی می‌گذاریم و هر سال با تماشای این مراسم همراه با خانواده‌هایمان بزرگ شدیم و از اینکه بخشی از این میراث افسانه‌ای هستیم، بسیار قدردانیم و تلاش می‌کنیم یک شوی جذاب برای جشن گرفتن سینما و قدرتی که برای پیونددادن همه ما دارد، برگزار کنیم.

 

مراسم اعطای جوایز هشتادونهمین دوره جوایز سینمایی اسکار روز 26 فوریه 2017 (یکشنبه 8 اسفندماه) در دالبی تئاتر لس‌آنجلس برگزار می‌شود و قرار است این رویداد سینمایی در بیش از 225 کشور جهان به صورت زنده به روی آنتن برود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------