توضیحات عباس جدیدی در مورد حمایتش از «تتلو»



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,عباس جدیدی

عضو کمیسیون نظارت شورای شهر در مورد کمک به آزادی یک خواننده زیرزمینی توضیحاتی را ارائه کرد.

 عباس جدیدی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به حواشی ایجاد شده در مورد کمکش برای آزادی یک خواننده زیرزمینی (امیرحسین مقصودلو مشهور به امیر تتلو) با بیان اینکه ما اعضای شورای اسلامی شهرتهران به عنوان نماینده مردم باید رأفت اسلامی را در جامعه ترویج دهیم، گفت: انجام خطا و  اشتباه در انسانها طبیعی است و افراد ممکن است که در شرایط زمانی و مکانی مختلف واکنش‌های متفاوتی از خود نشان دهند. بنابراین نباید بگذاریم موضوعات کوچک، دامن زده و بزرگ شوند.

 

وی با بیان اینکه باید موضوعات کوچک را در  ابتدا با فرهنگ پهلوانی و رأفت اسلامی حل کنیم ،  گفت: این فرد(تتلو) یک شهروند است که در دادگاه درگیری لفظی با قاضی برایشان ایجاد شده و این خواننده به زندان فرستاده می شود اما از آنجایی که خانواده این خواننده از روی گوش‌های شکسته این قاضی، متوجه کشتی گیر بودن آن شدند با حضور در شورای شهر خواستار وساطت یک کشتی گیر در این پرونده شدند.

 

این عضو شورای شهر تهران افزود: خانواده این فرد با حضور در شورای شهر عنوان کردند که به عنوان یک شهروند خواهان وساطت کشتی گیری در این پرونده هستند و اینگونه شد که رایزنی ها برای کمک و آزادی این فرد آغاز شد.

 

 جدیدی در پاسخ به این سوال که باتوجه به تعداد هوادارن این خواننده،  شائبه انتخاباتی و تبلیغاتی بودن این اقدام می رود با بیان اینکه تا انتخابات زمان زیادی باقی مانده گفت:من یتیم خانه می سازم ، برای جوان‌ها کتاب برای ترویج نماز می‌نویسم اما برخی آن را به انتخابات ربط می دهند و می‌گویند که جدیدی میخواهد طرفدار جمع کند!

 

وی با بیان اینکه با جوسازی نمی‌شود؛ حق سازی کرد گفت: من نمی‌توانیم یک گوشه ای بشینم و کار نکنم  چون برایم حرف درست می‌کنند؟ نمی توانم چشمم را بروی بچه‌های بی سرپرست و بد سرپرست،ایتام و...ببندم چون دیگران حرف و حدیث ایجاد می کنند؛ چرا که برخی می خواهند خدمات را زیر سوال ببرند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------