آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

ماجرای سفر یک مرد به ۲۰ سال بعد / حواسمان به زندگی باشد



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

مهران خوش بین با بیان اینکه «نبش قبر خاطرات...» درباره سفر یک مرد به ۲۰ سال بعد است، عنوان کرد که تاکید این نمایش بر این است که حواسمان به زندگی باشد.

مهران خوش‌بین کارگردان عرصه تئاتر در گفتگو با مهر درباره نمایش «نبش قبر خاطرات یک مرد زنده که سال ها پیش مرده بود» گفت: متن این نمایش رئال است ولی رگه هایی از سوررئال بودن نیز در آن دیده می شود. نمایشنامه این اثر نوشته کمال تاراج است که قرار بود چهار سال پیش همین نمایشنامه توسط او به صحنه برود اما این اتفاق نیفتاد به همین دلیل بعد از گذشت این سال‌ها من کارگردانی آن را بر عهده گرفتم.

 

وی افزود: با توجه به اینکه من نمایشنامه های رئال را دوست دارم تصمیم به اجرای این متن گرفتم زیرا ما چنین داستان هایی را همواره در زندگی خودمان می بینیم درنتیجه می توانیم با چنین نمایش هایی ارتباط برقرار کنیم.

 

این کارگردان با اشاره به داستان «نبش قبر خاطرات...» گفت: این نمایش روایتگر داستان زندگی شخصیتی به نام سه خان است که به دلیل تنهایی اش به خداوند کفر می گوید اما در نهایت در خلال داستان می بینیم که او به ۲۰ سال بعد خود می رود و آنگاه نامش شش خان می شود. در واقع در طول نمایش اتفاقاتی می افتد و کنش هایی دیده می شود که باعث می شود مخاطب در انتهای آن متوجه نشود که چه اتفاقی افتاده است. در واقع ما پایان بازی را برای این نمایش در نظر گرفته ایم.

 

خوش بین عنوان کرد: این نمایش قصه شیرینی دارد به طوری که ما می بینیم شخصیت اصلی آن، زمانی که در دوران سه خان بوده، مجرد بوده است اما وقتی شش خان می شود دارای همسر و فرزند می شود و حتی قدش هم کوتاه تر می شود. در واقع ما با اجرای این نمایش می خواهیم بگویم که حواسمان به زندگی باشد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: «نبش قبر خاطرات...» تکنیک خاصی ندارد و دکور آن هم  اتاق خواب یک آدم شلخته و مجرد است که برای ما چیدن آن سختی خاصی به همراه نداشت.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------