آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

اسعدی: مشایخی، تازه به تازه نو به نو / آقای بازیگر را "آقاجان" صدا می‌زنم



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,جمشید مشایخی

بازیگر "فصل پنجم" گفت: جمشید مشایخی تازه به تازه و نو به نو است و در صحنه هر لحظه استعدادی را نشان می دهد که بیان کننده عدم تاثیر کهولت سن در استاد است.

احمدرضا اسعدی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با میزان، درباره فعالیت های کنونی خود گفت: همان طور که مطلع هستید بیشتر فعالیت های من این روزها در حوزه کتاب بوده و به تحقیقات در حوزه کتاب می پردازم. به موازات این فعالیت ها پیشنهاداتی هم از سوی سینما و تلویزیون داشته ام که در آنها بازی می کنم.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر برای حضور در چند اثر پیشنهاد داشته ام که فعلاً در پیش تولید به سر می برند و تا شروع تولید در انتظار خبر از وی عوامل هستم.

 

این بازیگر سینما با ابراز رضایت از اکران فیلم "رفقای خوب" افزود: این فیلم نگاهی به ساحت بزرگوار پیشکسوتان هنر انداخته که با بازی پیشکسوتان بزرگ سینمای ایران، جمشید مشایخی، داریوش اسدزاده، عنایت بخشی و محمد کاسبی این نگاه کاملتر هم شده است. در مورد اکران و وضعیت آن بهتر است تهیه کننده صحبت کند اما از نظر من این فیلم اکران موفقی را پشت سر گذاشته است.

 

بازیگر فیلم "مدرسه پیرمردها" تصریح کرد: رفقای خوب فیلم بسیار سلامتی است و من پیشنهاد می کنم در اکران های بعدی خانواده ها و مردم این فیلم را تماشا کنند زیرا به شان و مقام هنرمندی بزرگ می پردازد و گویی جشمید مشایخی در نقش خودش ظاهر شده است.

 

وی تجربه همکاری با جمشید مشایخی را افتخاری بزرگ دانست و ادامه داد: من تجربه همکاری در دو اثر را با استاد مشایخی داشته ام. به عنوان مثال در "دلاوران کوچه دلگشا" با وی همبازی بوده ام و به شخصه استاد مشایخی را بسیار دوست دارم و این در حدی هست که جمشید مشایخی را "آقاجان" صدا می زنم. این لقب را من برای استاد مشایخی انتخاب کردم و وی را آقاجان سینمای ایران خطاب می کنم.

 

اسعدی بالا رفتن سن را در بروز نبوغ مشایخی بی تاثیر خواند و خاطرنشان کرد:جمشید مشایخی تازه به تازه و نو به نو است و در صحنه هر لحظه استعدادی را نشان می دهد و که بیان کننده عدم تاثیر کهولت سن در استاد است. 

 

 



از بازیگران بیشتر بدانید

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------