ناگفته‌های شهرام شاه‌حسینی از «هشت و نیم دقیقه»



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,شهرام شاه‌حسینی

کارگردان سریال این شب‌های تلویزیون، از نحوه انتخاب بازیگرانش گفت.

به گزارش صبا،  شهرام شاه‌حسینی در پاسخ به این سوال که آیا برای نقش یلدا و فرزین با بازیگر دیگری نیز پیش از این‌ها صحبت کرده است یا نه گفت: برای نقش الهه حصاری با پردیس احمدیه و همین‌طور برای نقش بهرنگ علوی با عباس غزالی صحبت کرده بودم. حتی جالب است بدانید قرار بود این سریال را کسی دیگری بسازد اما نشد و من آن را ساختم.

 

وی همچنین درباره دلیل عدم توافق با انتخاب‌های احتمالی قبلی‌اش(پردیس احمدیه و عباس غزالی) گفت: آن‌ها ترجیح می‌دادند که قصه کامل را بخوانند تا بدانند آخر قصه چه می‌شود اما من وقتی بحث به این‌جا می‌رسد دیگر علاقه‌ای به این کار کردن ندارم. دوست دارم بازیگری که با آن کار می‌کنم نداند که پایان فیلمنامه چه می‌شود و تاکید آن بازیگر برای این‌که آخر آن قصه چه می‌شود من را مجاب می‌کند که با او همکاری نکنم. ناگفته نماند که بهرنگ علوی و الهه حصاری برای این انتخاب شدند که نمی‌دانستند آخر قصه چه می‌شود و برای دانستن آن اصراری نکردند.

 

سریال «هشت و نیم دقیقه» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و تهیه‌کنندگی بهروز مفید به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو‌سیما تولید شد. این مجموعه یک ملودرام خانوادگی ۲۶ قسمتی است که از اول اردیبهشت ماه در مرحله تولید و انتخاب بازیگر قرار گرفت. «هشت و نیم دقیقه» با محوریت موضوعی همدلی و ایثار در یک خانواده ایرانی به نقش مهم و تاثیرگذار زن در سرپرستی و تربیت فرزند بعد از فوت همسر و دفاع از حقوق و کیان خانواده در این شرایط می‌پردازد.

 

این سریال قصه یک زن است که به‌واسطه توطئه‌ای، همسر خود را از دست داده است و با فرزندش در شرایط نامناسب مالی قرار می‌گیرند. این زن برای گرفتن حق خود اقداماتی انجام می‌دهد که بن‌مایه قصه از این موضوع شکل گرفته است.

 

بازیگران این مجموعه عبارتند از: سام درخشانی، آشا محرابی، سیامک اطلسی، پژمان بازغی، شبنم قلی‌خانی، الهه حضاری، بهرنگ علوی و مزدک رستمی.

 

گفتنی است؛ شهرام شاه‌حسینی، کارگردانی سریال‌هایی مانند «همه چیز آن‌جاست»، «تاوان»، «مثل یک کابوس»، «پیدا و پنهان» و دستیار کارگردانی مجموعه‌های «باغچه مینو»، «بدون شرح»، «زیر آسمان شهر» و «پدر خاک» را در کارنامه خود دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------