"آتنه فقیه‌نصیری" از اتفاقات جدید در "شهرزاد2" می‌گوید / حسن فتحی داستان تازه‌ای را به تصویر می‌کشد



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,فقیه نصیری

فقیه نصیری با اشاره به اینکه هم اکنون مشغول ایفای نقش در فصل دوم سریال "شهرزاد" است از رضایت بخش بودن همکاری با حسن فتحی سخن گفت.

آتنه فقیه نصیری بازیگر فصل دوم سریال پر مخاطب "شهرزاد" در گفت و گو با میزان گفت: هم اکنون مشغول ایفای نقش در سریال "شهرزاد" هستم.

 

وی ادامه داد: مدت زیادی است که ایفای نقش من در سریال تلویزیونی "شهرزاد" شروع شده است.

 

فقیه نصیری تصریح کرد: هم اکنون گروه سازنده فصل دوم "شهرزاد " در ساوه مشغول تصویربرداری این سریال هستند اما بنده همراهشان به آنجا نرفته ام چون در آن  لوکیشن کار ندارم.

 

 

 

بازیگر سریال "شیدایی" در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: من پیش از سریال "شهرزاد" هم کار با حسن فتحی را تجربه کرده ام و کار کردن با او ، برایم رضایت بخش است.

 

وی یادآور شد: در فصل دوم سریال "شهرزاد"،‌چهره های جدید جای چهره های قدیمی را نگرفته اند بلکه در قالب شخصیت هایی جدید،‌ وارد داستان می شوند.

 

بازیگر سریال خاطره انگیز"خانه سبز" همچنین توضیح داد: سریال "شهرزاد" در فصل دوم خود روند جدیدی را طی می کند و باید دید مورد پسند مردم قرار می گیرد یا خیر، البته تصور می کنم بینندگان از فصل دوم این اثر هم استقبال کنند.

   

بازیگر سریال " مدار صفر درجه" خاطرنشان کرد: بسیاری از افراد اینگونه فکر می کنند که با ورود بازیگران جدید،‌ بازیگرهای قبلی حذف می شوند در حالی که اینگونه نیست و چهره های جدید ،‌ تنها به ادامه داستان اضافه می شوند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------