آخرین اخبار فرهنگی - هنری

مهاجرت هنرمندان,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

شغل‌های بازیگرانی که مهاجرت کردند، چیست؟

مهاجرت هنرمندان هرچند در سال‌های اخیر روند صعودی داشته، اما تصاویر منتشرشده از برخی از آن‌ها نشان می‌دهد که حال و روز چندان…

پخش «لیسانسه‌ها» بعد از اتمام «ماه و پلنگ»



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

نگارش فصل دوم سریال سروش صحت ادامه دارد.

مجموعه «لیسانسه‌ها»به کارگردانی سروش صحت و تهیه‌کنندگی رضا جودی برای پخش در شبکه یک سیما ساخته می‌شود. تهیه‌کننده سریال«لیسانسه‌ها» با اشاره به میزان رضایتش از این سریال گفت: من از روند کار تا‌به‌امروز راضی بوده‌ام و همه چیز طبق زمان‌بندی‌های مورد نظرمان پیش رفته است و تابه‌حال 570دقیقه فیلمبرداری کرده‌‌ایم. این اولین همکاری من با سروش صحت است و این همکاری قرار بود حدود پنج سال پیش باشد ولی بنا به دلایلی به تعویق افتاد و تهیه‌کننده‌های دیگر سروش صحت را از من می‌دزدنید. من از کار با صحت بسیار راضی هستم زیرا او محسنات زیادی دارد.

 

این تهیه‌کننده با اشاره به بازخورد احتمالی مخاطبان نسبت به سریال «لیسانسه‌ها» عنوان کرد: من نمی‌توانم پیش‌بینی دقیقی از عکس‌العمل مردم داشته باشم ولی حدس می‌زنم این کار در اندازه خودش بیننده داشته باشد. نتیجه کار هم به‌نظرم بسیار خوب خواهد بود امیدوارم مردم هم راضی باشند و ما از آن‌ها خجالت نکشیم.

 

جودی ادامه داد: بازیگران ما در این تا اینجا حسابی درخشیدند. ما حتی در این پروژه با چند بازیگری که چهره‌های تازه‌ای نیستند کار می‌کنیم که تا الان خیلی خوب به ایفای نقش پرداختند. درواقع یکی از ویژگی‌های اصلی این سریال بازی خیلی خوب بازیگران آن است. برخی از بازیگران ما تازه‌کار هستند و در تلویزیون زیاد دیده نشده‌اند و اولین کار جدی آن‌ها همین سریال«لیسانسه‌ها» است.

 

تهیه‌کننده سریال«اغما» درباره زمان دقیق پخش سریال جدیدش گفت: قرار است در هفته اول دی‌ماه فاز اول «لیسانسه‌ها»در 25قسمت روی آنتن برود. ناگفته نماند که این کار فصل دوم هم دارد. فیلمبرداری ما همچنان ادامه دارد و در سال آینده 35قسمت باقی‌مانده را شروع خواهیم کرد. در فصل دوم کار به‌صورت همزمان نگارش در 35قسمت انجام می‌شود. البته فصل دوم بلافاصله بعد از فصل اول پخش نمی‌شود چون ما نمی‌توانیم فیلمبرداری را تا آن موقع تمام کنیم. قرار است 25قسمت از کار بعد از اتمام سریال «ماه و پلنگ» پخش شود و حدوداً تا دهه فجر ادامه دارد. «لیسانسه‌ها» درواقع یک کار 60قسمتی است که قرار است بخشی از آن به نام فاز یک پخش شود، قصه ما ادامه دارد و مخاطب باید منتظر ادامه قصه در فاز دوم باشد.

 

 

 



از بازیگران بیشتر بدانید

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------