شهین تسلیمی:دوست ندارم نقش منفی بازی کنم



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,شهین تسلیمی

بازیگر سریال «همسایه‌ها» گفت: برخی‌ها از همین الان درباره این سریال قضاوت‌هایی می‌کنند که باید خطاب به آنها بگویم تا پایان سریال را نگاه کنید و بعد دست به قضاوت بزنید. این سریال در دو بخش گذشته و حال ساخته شده است.

به گزارش فارس،«شهین تسلیمی» بازیگر سریال «ماه و پلنگ» گفت: در این سریال نقش مادر «محسن» با بازی شاهرخ استخری را بازی می‌کنم که قصه جدیدی دارد.

 

وی ادامه داد: برخی‌ها از همین الان درباره این سریال قضاوت‌هایی می‌کنند که باید خطاب به آنها بگویم تا پایان سریال را نگاه کنید و بعد دست به قضاوت بزنید. این سریال در دو بخش گذشته و حال ساخته شده است.

 

این بازیگر درباره برخی انتقادها نسبت به این سریال و استفاده بیش از حد از عنصر اغراق نیز گفت: در برخی سکانس‌ها خودم نیز با گفته شما هم‌سو هستم که چرا یک پدر نمی‌تواند حال پدری که فرزندش را از دست داده را درک کند؟ و این موضوع برای خودم نیز دور از باور بود. اما در کل یکی از عناصر موجود در هنر نمایشی،‌ اغراق است.

 

بازیگر سریال در حال ضبط «همسایه‌ها» به کارگردانی مهران غفوریان بیان داشت: در دوره دوم ضبط این سریال، نقش مادر سپند امیر سلیمانی و سمانه پاکدل را بازی می‌کنم.

 

وی با اشاره به حضورش در این سریال نیز بیان داشت: برخلاف آنچه در فیلم‌نامه خواندم نقشم پررنگ نیست و این موضوع را به نویسنده کار گفتم و اگر از همان ابتدا می‌دانستم نقشم به این شکل خواهد شد، پیشنهاد بازی در این سریال را قبول نمی‌کردم.

 

بازیگر سریال «پادری» ادامه داد: حتی غفوریان به من گفت دوست دارم نقش مادرم را در این اثر بازی کنید که خب به این دلیل که این نقش خیلی کوتاه است، بهتر است تا همان نقشی که پیشنهاد شده را بازی کنید.

 

تسلیمی در ادامه با اشاره به نقش‌هایی که در این سالها بازی کرده است، بیان داشت: در این سالها بهترین سریال‌هایی که بازی کردم، «وضعیت سفید»، «مادرانه»، «دردسرهای عظیم»، «ارمغان تاریکی» بوده است که به شدت نقش‌هایم در این آثار را دوست دارم. آنهم به این دلیل که کاراکترهای متفاوتی را به تصویر کشیدم.

 

وی افزود: در سریال «پشت بام تهران» به کارگردانی بهرنگ توفیقی نیز بازی کرده بودم که به دلیل اینکه اغلب سکانس‌هایم با بهارک صالح نیا (بازیگری که حین پخش این سریال به شبکه چم پیوست) بود، از سریال حذف شد.

 

بازیگر سریال «دردسرهای عظیم» گفت: چندی پیش از دفتر آقای هاشمی برای حضورم در سریال «پرستاران» تماس گرفتند که چون نقش را دوست نداشتم، قبول نکردم.

 

وی در پایان گفت: هیچ گاه دوست ندارم در قالب نقش‌های منفی قرار بگیرم چراکه این سبک نقش‌ها به شدت در حافظه تصویری مردم و مخاطبین تاثیر گذار است و اغلب با تماشای یک اثر فکر می‌کنند بازیگری که به جای او نیز بازی کرده است، هم دارای این ویژگی‌ها است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------