آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

پاک نیت: مسائل مالی مانع از کیفیت سریال‌ها است / پایان «پریا» تغییر کرد



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان, پاک نیت

محمود پاک نیت گفت: مسائل مالی منشا ضعف در فیلم‌نامه‌های ما است و به همین ترتیب به نویسنده‌ها می‌گویند کاری کم خرج، کم لوکیشن، کم بازیگر و ... بنویس و باعث عدم خلاقیت نویسنده می‌شوند.

 «محمود پاک نیت» در گفت‌وگو با فارس با اشاره به فعالیت‌های اخیرش در حوزه تصویر گفت: بعد از بازی در سریال «پریا» هنوز مشغول بازی در هیج اثری نشدم و مشغول بررسی پیشنهادها هستم.

 

وی ادامه داد: متاسفانه مدتی است که به سختی می‌توان کاری را قبول کرد، آنهم به متن و فیلم‌نامه آثار برمی‌گردد که اغلب جذابیت لازم برای بازیگر را ندارند.

 

بازیگر سریال «نفس گرم» با اشاره به دلیل ضعف در فیلم‌نامه‌های موجود نیز بیان داشت: معتقدم مسائل مالی منشاء ضعف در فیلم‌نامه‌های ماست و بر اساس آن است که به نویسنده‌ها می‌گویند کاری کم خرج، کم لوکیشن، کم بازیگر و ... بنویس و به همین ترتیب از سر و ته کیفیت کارها می‌زنند و باعث می‌شوند اگر نویسنده نیز خلاقیتی دارد، نتواند آن را بروز دهد.

 

پاک نیت همچنین ادامه داد: کمبود مسائل مالی دامنه گسترده‌تری دارد و به همین ترتیب تهیه کننده نیز به دنبال چیدن افراد کم خرج است و به سمت بازیگرهایی می‌رود که پول کمتری می‌گیرند!

 

وی با اشاره به پایان بندی سریال «پریا» گفت: در این سریال نیز قرار بود قصه طور دیگری پیش رود و آنچه در تصویر دیدید با آنچه من در فیلم‌نامه خواندم فرق داشت. در حالیکه سوژه بکر و خوبی بود که برای اولین بار در تلویزیون به آن پرداخته شده بود، اما با پایان بندی که داشت، نتوانست مخاطب را راضی نگه دارد و خلاقیت نویسنده گرفته شد. بر همین اساس ماجرای دراماتیکی که بین نیره و حسین آقا وجود داشت، نیز به خاطر این تغییرات حیف و میل شد.

 

بازیگر سریال «گشت ویژه» همچنین افزود: آثاری که با عجله ساخته می‌شوند خروجی خوبی نخواهند داشت چراکه خلاقیت را از افراد خواهد گرفت. برای مثال می‌توانم به سریال‌های مناسبتی اشاره کنم که با وجود این مناسب‌ها در تقویم هر ساله ما،‌ باز هم دو ماه مانده به شروع هر مناسبت پیشنهاد ساخت سریالی را به کارگردان می‌دهند و همین می‌شود که نتیجه نیز قابل قبول نخواهد شد.

 

وی درباره نقش‌های ماندگاری که در این سالها بازی کرده است، نیز عنوان داشت:‌ اغلب کارهایی که در این 10 سال اخیر بازی کردم را دوست داشتم و در این میان نقش حسین آقا و سریال «پریا» را منهای پایان بندی سریال دوست داشتم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------