آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

آرمان و پورسرخ با «مرزخوشبختی» به غرب تهران آمدند



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,مرز خوشبختی

گروه تولید و بازیگران مجموعه تلویزیونی «مرز خوشبختی» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و به تهیه‌کنندگی مهران رسام پس از پایان زمان‌بندی حضور در محلات برای ادامه تصویربرداری به تهران آمدند و به کارشان در غرب تهران ادامه دادند. به گزارش «صبا» این گروه در حال حاضر در مزرعه گل و گلخانه در غرب تهران هستند.

به گزارش صبا، در خلاصه داستان سریال آمده است: به طلا و تلاش و عشق ... جوان و گُل و گِل... همه چیز از یک وسوسه شروع می‌شود و به یک وسوسه ختم می‌شود. از رفاقت شروع می‌شود و به رفاقت می‌رسد. داستان مرز خوشبختی داستان انتخاب‌هاست؛ دوراهی‌ها؛ زمانی که بر لب مرز ایستاده‌ای. یک‌سو شاید خوشبختی است و در سوی دیگر هم شاید خوشبختی. انتخاب با توست و انتخاب نهایت خوشبختی است.

 

بازیگران این سریال عبارتند از: پوریاپورسرخ، امیرحسین آرمان، مهدی سلوکی، شهرزاد کمال‌زاده، سروش جمشیدی، مریم معصومی، جمشید جهان‌زاده، عباس محبی، مهدی صباغی، فرزانه نشاط‌خواه، شهربانو موسوی، رضا یزدانی و جواد زیتونی. مجموعه «مرز خوشبختی» در ۱۵قسمت و در ایام نوروز۹۶ تولید و از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

 

 

ازجمله عوامل دیگر این سریال می‌توان به جانشین تهیه‌کننده: مجید پرکاررضاییه، مشاورپروژه: علی‌اصغر آزادان، نویسنده: علی خودسیانی، مدیر تصویربرداری: علیرضا رنجبران، تدوین: امین عابدی، مدیر صدابرداری: مهدی آزادی، آهنگساز: آرمان موسی‌پور، مدیر تولید: شاپور دلدار، طراح صحنه و لباس: سارا صفری، طراح چهره‌پردازی: سحر موسوی، مدیر تدارکات: اصغر پسندپور، صدابردار: علی ظهوری، مدیر برنامه‌ریزی: فرشاد ارج، دستیار اول کارگردان: امین محمودی، منشی صحنه: نوشا عبداله‌زاده، دستیاران کارگردان: عارف ابراهیمی، شایان سیدمحمود، دستیار اول فیلمبردار: رسول تنهایی، دستیار اول صحنه: علی جعفردوست، تصویربردار پشت‌صحنه: امیرژوبین، عکاس: ارمغان رسام و مدیر روابط عمومی: آیدین نادری اشاره کرد.

 

سریال‌های «روزهای اعتراض»، «آخرین دعوت»، «گیلعاد»، «آخرین گناه» و «مرز خوشبختی» پنجمین همکاری مهران رسام با حسین سهیلی‌زاده در مقام تهیه‌کنندگی است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------