آخرین وضعیت فیلم ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,فیلم ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا

سعید خانی معتقد است که برخی از افراد با فیلم ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا مشکل شخصی دارند و عدم نمایش فیلم ربطی به محتوای آن ندارد.

 سعید خانی  تهیه کننده فیلم ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا به کار گردانی عبدارضا کاهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به آخرین وضعیت این فیلم گفت: بیش از چند ماه است که با وجود آنکه مجوز نمایش این فیلم صادر نشده سکوت کردیم و اما دیگران اظهار نظر می‌کنند واطلاعات غلط می‌دهند.

 

وی ادامه داد: حتی گاهی با اظهارنظرهای عجیب و غریب مواجه می‌شدیم و افرادی درباره این فیلم نظر می‌دادند که حتی فیلم را ندیده بودند. این اتفاقات در حالی رخ می‌داد که وزارت ارشاد از ما خواسته بود سکوت اختیار کنیم تا در آرامش مسائل حل شود.

 

خانی ادامه داد: متاسفانه با وجود آنکه ما سکوت کردیم اما دیگران درباره فیلم اظهارنظر کردند و حتی این اظهارنظرها ضدونقیض بود.

 

تهیه کننده فیلم ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا با اشاره به اینکه این فیلم پروانه ساخت دارد و کاملا بر اساس فیلمنامه ساخته شده است، افزود: تعداد محدودی از کسانی که فیلم را دیده‌اند و فیلمنامه را نیز خوانده‌اند این مساله را کاملا تایید می‌کنند وحتی برخی معتقدند که فیلم بسیار نرم تر از فیلمنامه است.

 

وی با ا شاره به اینکه قطعا برنامه‌های خاصی برای نمایش  این فیلم دارند افزود: هزینه زیادی برای ساخت این فیلم صرف شده و یک گروه حدود ۵۰ نفره برای ساخت فیلم تلاش کردیم  ما دوست داریم این فیلم در ایران اکران شود.

 

وی ادامه داد : برخی از جشنواره‌های خارجی  متقاضی حضور فیلم ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا بودند اما ما با این مسئله  مخالفت کردیم چرا که معتقد بودیم باید با ارشاد همسو باشیم  

 

خانی ادامه داد: تصور می‌کنم که مشکل فیلم ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا به خود فیلم و محتوای آن ارتباطی ندارد و بیشتر ناشی از نگاه شخصی و غرض‌ورزی‌هایی است که برخی با سازندگان این فیلم دارند و به اصل فیلم ارتباطی ندارد.

 

خانی تاکید کرد: ما تلاش کردیم که فیلم را بر اساس فیلمنامه بسازیم و این مساله را نیز کاملا رعایت کرده‌ایم و امروز نیز از وزارت ارشاد می‌خواهیم تا مجوز نمایش این فیلم را صادر کند.

 

وی ا دامه داد: مطمئنم که روزی این فیلم به نمایش درمی آید و آن روز همه مسائل مشخص می‌شود اما این که امروز ما مدتها مصاحبه نکردیم  دلیل بر این نیست که حرفی برای زدن نداریم بلکه دنبال این بودیم که در یک فضای آرامش و به دور از جنجال مشکلات فیلم حل شود.

 

خانی افزود: امیدوارم با آمدن صالحی امیری به عنوان وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی مشکلات فیلم ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا  هر چه سریعتر حل شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------