آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

فریبا نادری از "پرستاران" تا "مشکل گیتی"



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان, فریبا نادری

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون این روزها مشغول بازی در سریال "پرستاران" است.

 او درباره حضور در این سریال به هنرآنلاین، گفت: در حال حاضر مشغول بازی درسریال " پرستاران" هستم و به جز این سریال نمی‌توانم سر کار دیگری حضور داشته باشم و تمام وقت در اختیار این سریال هستم.

 

وی ادامه داد: خارج از این فضا دو کار آماده اکران دارم، فیلم "داستان من و شارمین" همین‌طور "مشکل گیتی" به کارگردانی بهرام کاظمی که برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود.

 

بازیگر سریال " مروارید سرخ" درباره نقش خود دراین مجموعه بیان کرد: سریال "پرستاران" به اتفاقاتی که در اورژانس می‌گذرد می‌پردازد و به زندگی آدم‌هایی که در آنجا مشغول کار هستند و یا بیمارانی که به این بیمارستان مراجعه می‌کنند، می‌پردازد. در واقع در هر قسمت وارد قصه‌ زندگی این پرستاران می‌شویم.

 

نادری افزود: من نقش محبوبه عزتی را بازی می‌کنم که جزو آن دسته از پرستارانی است که با دل و جان کار می‌کنند. از نظر شخصیتی این پرستار بسیار دلسوز و مهربان است و نزدیک به روحیات خودم است. نزدیک شدن به این نقش خیلی برایم سخت نبود. از نظر تکنیکی هم به کمک مشاورانی که دائماً در کنار ما بودند توانستیم همه چیز را درست و طبق اصول واقعی انجام دهیم. فضایی که ما دراین سریال حضور داریم دکور نیست، بلکه در یک فضای کاملاً واقعی قرار داریم و در کنار ما مشاورانی حضور دارند که دائماً ما را همراهی می‌کنند و در رابطه با اصول پرستاری آموزش‌های لازم را به ما می‌دهند تا همه چیز درست و واقعی باشد.

 

بازیگر سریال "ستایش" در ادامه درباره تفاوت این سریال با نمونه خارجی آن نیز اظهار کرد: این سریال تنها هم‌نام با سریال "‌پرستاران" است که در استرالیا ساخته و پخش شد و بعدها نیز در کشور ما به نمایش درآمد. این نوع سریال‌سازی در تمام جهان وجود دارد و الگوبرداری ما نیز تنها در کلیت قصه است. قصه‌های ما و هر اتفاقی که دراین داستان‌ها رخ می‌دهد کاملاً ایرانی است و از جنس ایرانی و ما در هر قسمت این سریال وارد زندگی ایرانی می‌شویم و به دغدغه‌ها و مشکلات آن‌ها می‌پردازیم.

 

نادری همچنین درباره نقشی که در فیلم سینمایی " مشکل گیتی" ایفا کرده است نیز گفت: "مشکل گیتی" نیز قصه‌ای زنانه دارد که بازیگر اصلی یعنی نقش گیتی را خانم رؤیا نونهالی بازی می‌کند و همسرش حمید فرخ‌نژاد است که بعد از سال‌ها زندگی در کنار هم حالا این زن با سؤالاتی روبه رو شده است و به دنبال پاسخی برای آن‌ها می‌گردد. برای یافتن پاسخ این سؤالات به سراغ دوستش می‌رود که نقش این دوست را من بازی می‌کنم، اما این دوست و همسرش خیلی مشاوران و همراهان خوبی برای این زوج نیستند و اتفاقات داستان شکل دیگری به خود می‌گیرند. در واقع "مشکل گیتی" بررسی نگاه این دو زن به زندگی است که به نمایش در می‌آید.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------