آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

نوروزی: چند پیشنهاد برای بازی دارم / به زودی در یک مجموعه جدید تلویزیونی حاضر می شوم



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,نوروزی

نوروزی با اشاره به اینکه با ایفای نقش در سریال "علمدار" حس و حال خوبی را تجربه کرده، از چند پیشنهاد کاری که به تازگی داشته، سخن گفت.

 مینا نوروزی بازیگر عرصه تلویزیون و تئاتر در گفت و گو با میزان گفت: در سریال تلویزیونی "علمدار" که به تازگی تصویربرداری آن به اتمام رسیده، به ایفای نقش پرداخته ام.

 

وی ادامه داد: البته بنده در این سریال مناسبتی به صورت بازیگر میهمان حضور داشتم اما به طور کلی حس و حال خوبی را تجربه کردم.

 

بازیگر فیلم "اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیک ترند" در ادامه صحبت های خود تصریح کرد: سریال تلویزیونی "علمدار" با موضوع شهدای مدافع حرم و فعالیت قابل توجه آن ها در روزهای عزاداری امام حسین (ع) ساخته شده است.

 

نوروزی همچنین اظهار کرد: با وجود اینکه به عنوان بازیگر میهمان در سریال "علمدار" حضور داشتم اما با توجه به مضمون متفاوت این اثر تلویزیونی، تصور می کنم این سریال نسبت به سایر آثاری که تاکنون در آن ها به ایفای نقش پرداخته ام، متفاوت تر باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: چند پیشنهاد دارم که برای ایفای نقش، مشغول فکر کردن روی آن ها هستم.

 

گفتنی است، در سریال تلویزیونی "علمدار" به کارگردانی شهرزاد سالمی و تهیه کنندگی داریوش موحد، بازیگرهایی همچون فلور نظری، عنایت بخشی، سید جواد هاشمی، میرطاهر مظلومی، گلناز خالصی، فرج الله گل سفیدی و مرتضی اکبری به ایفای نقش پرداخته اند.

 

شایان ذکر است، سریال "علمدار" با موضوع شهدای مدافع حرم و عزاداری سید و سالار شهیدان (ع) ساخته شده و در لوکیشن های مختلفی همچون شمال کشور و استان مازندران، لواسان، مرکز خیریه عمل و ... جلوی دوربین رفته است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------