آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

حضور عطاران در پشت صحنه فیلم مدیری



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,مهران مدیری

دو بازیگر مطرح سینما به «ساعت 5 عصر» مهران مدیری خواهند پیوست

«ساعت٥ عصر»، اولین فيلم سینمایی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهران مدیری صبح روز دوشنبه کلید خورد. در روز اول فيلمبردارى، رضا عطاران و سامان مقدم سر صحنه حاضر شدند و شروع فيلم را به مديرى تبريك گفتند. فیلمبردار این اثر عظيم و بسيار سخت، محمود كلارى است.

  

به گزارش خبرنگار «صبا»، بالاخره حواشی مربوط به ساخت اولین اثرسینمایی مهران مدیری خاتمه یافت و اول آذرماه فیلمبرداری «ساعت5 عصر» در تهران آغاز شد.

 

رضا عطاران؛ کمدین موفق سال‌های اخیرسینمای ایران که همواره در سال‌های اخیر به‌علت پولساز بودن مورد توجه کارگردانان و تهیه‌کنندگان بسیاری قرار گرفته، در اولین روز فیلمبرداری نخستین اثر سینمایی مهران مدیری به همراه سامان مقدم؛ کارگردان «نهنگ عنبر» و «سلکشن رویا» به پشت‌صحنه «ساعت5 عصر» رفته و شروع ساخت این فیلم را به مدیری تبریک گفت.

 

برپایه این خبر، تاکنون از سیامک انصاری و آزاده صمدی به‌عنوان بازیگران این فیلم نام برده شده است.

 

شنیده‌های «صبا» حکایت از این دارد که بهنوش طباطبایی و فرهاد اصلانی نیز به جمع بازیگران این اثر سینمایی خواهند پیوست.

 

شایان ذکر است که خشایار الوند، سناریت اولین اثر سینمایی مهران مدیری است و ده‌ها بازیگر در مرحله تست گریم «ساعت5 عصر»هستند.

  

مهران مدیری همواره جزو کمدین‌های موفق صداوسیما به حساب می‌آید، حال باید منتظر ماند و دید که آیا این کارگردان و کمدین محبوب می‌تواند در مدیوم تلویزیون هم درخشان ظاهر شود و جای پای خودش را سفت کند.

 

«ساعت5 عصر» یک فیلم کمدی است. فیلم سخت، خیابانی و بسیار پرجمعیت که در هر سکانس آن بین ششصد تا هفتصد نفر حضور دارند، اما فیلم تنها یک بازیگر اصلی دارد و باقی مردمند.

 

داستان این فیلم -که می‌توان از اکنون تصور این را داشت از پرفروش‌ترین آثار سینمای ایران شود- از 7صبح تا 5بعدازظهر یک فرد را در تهران روایت می‌کند که آن روز آخرین فرصت آن فرد است که باید کاری را انجام دهد. فیلم مثل گلوله‌برفی است که هرچه جلوتر می‌رود بزرگ‌تر می‌شود و ریتم مدام تندتر می‌شود و دیوانه‌وار بودن ماجرا بزرگ‌تر و موضوع عظیم‌تر می‌شود. فیلم موضوعی اجتماعی دارد که هر روز با آن مواجهیم اما به آن توجهی نمی‌کنیم

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------