آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

خشایار رادن: وضعیت سریال سازی کمدی راکد است / با مجموعه "بیداری در خواب" به تلویزیون می آیم



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,خشایار رادن

بازیگر سریال قطار ابدی گفت: به زودی بازی در یک تله فیلم به تهیه کنندگی و کارگردانی "حامد شکری" را تجربه خواهم کرد.

خشایار راد بازیگر سریال قطار ابدی در گفت و گو با میزان، از حضور خود در مجموعه ای تلویزیونی خبر داد و گفت: در حال حاضر برای بازی در یک مجموعه تلویزیونی قرارداد بسته ام و منتظرم تا فیلمبرداری اثر در شهر شیراز آغاز شود.

 

وی ادامه داد: این اثر با نام "بیداری در خواب" در ابتدا برای شبکه استانی شیراز تولید شده سپس در شبکه سراسری روی آنتن می رود. 

 

بازیگر فیلم "تلفن همراه رئیس جمهور" درباره حضور خود در سیما در ایام نوروز تصریح کرد: فعلاً هیچ پروژه ای به من پیشنهاد نشده اما می دانم دو یا سه کار برای ایام نوروز در حال تولید است.

 

وی دیگر فعالیت های خود را اینگونه شرح داد: علاوه بر سریال "بیداری در خواب" پیشنهاد بازی در یک تله فیلم به کاگردانی "حامد شکری" را هم داشته ام که توافقات اولیه صورت پذیرفته و فیلمبرداری به احتمال فراوان بعد از ماه صفر آغاز خواهد شد. 

 

راد وضعیت مجموعه های کمدی را نامناسب خواند و خاطرنشان کرد: نه اینکه صرفاً من پیشنهادی نداشته باشم، بلکه در کل اگر از سایر بازیگران کمدی هم بپرسید بر این نظر هستند که وضعیت سریال سازی در بخش کمدی کمی به مشکل خورده و به بیانی کمدی در حالت راکدی به سر می برد و درخواستی برای تولید آثار کمدی دیده نمی شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------