بازیگران «فروشنده» در میان برترین‌های سال 2016



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,فروشنده

گروهی از برترین متصدیان انتخاب بازیگر در هالیوود، بهترین تیم‌های بازیگری را در سینمای سال 2016 انتخاب کردند.

به گزارش ایسنا، فیلم «فروشنده» ساخته اصغر فرهادی به عنوان یکی از فیلم‌های سال 2016 میلادی انتخاب شد که دارای بهترین تیم بازیگری (بهترین انتخاب بازیگران برای نقش‌ها) بوده است.

 

از میان 13 سینماگر برتر و  فعال در زمینه انتخاب بازیگر در هالیوود، «هیدی لویت» که مسئولینت انتخاب بازیگران فیلم‌ برنده اسکار «هنرمند» و همچنین فیلم «جان اف.کندی» را بر عهده داشته است فیلم «فروشنده» ساخته اصغر فرهادی را به عنوان انتخاب خود برگزید.

 

وی در توضیح خود برای انتخاب فیلم «فروشنده» آورده است: "انتخاب بازیگر یکی از عوامل پنهان در هر فیلم موفق است. زمانی که انتخاب بازیگر به درستی انجام شده باشد شما غرق در داستان می‌شوید و هر پیش‌ذهنیتی که درباره بازیگر داشته باشید را رها می‌کنید چرا که بازیگر با شخصیت یکی شده است. از آنجایی که ما آشنایی چندانی با ستاره‌ها و استعدادهای فیلم‌خارجی نداریم این کار برای ما آسان‌تر است اما آنچه بسیار زیاد درباره فیلم‌های خارجی دوست دارم این است که بازیگرانش طوری به نظر نمیرسند که گویی آماده رفتن روی فرش قرمز و یا جلد مجله «پیپل» هستند. فیلم «فروشنده» به کارگردانی اصغر فرهادی دارای یکی از این گروه بازیگران بی‌نقص است. من تنها با شهاب حسینی بازیگر فیلم برنده اسکار «جدایی» آشنا بودم و آشنایی چندانی باسایر بازیگران فیلم نداشتم. 

 

«هیدی لویت» در ادامه می‌نویسد: "این فیلم درامی درخشان است که از نمایشنامه «مرگ فروشنده» اثر «آرتور میلر» به خوبی در پس زمینه خود استفاده کرده است. ما زوج بازیگری را می‌بینیم که در جستجوی یک آپارتمان جدید هستند چرا که خانه‌اشان در حال فروپاشی و ناامن است. با زندگی روزانه این دوبازیگر همراه می‌شویم که تنها از راه بازیگری امرار معاش نمی‌کنند و آنها را همچون کسانی درک می‌کنیم که در دنیای واقعی وجود دارند. آنها تفاوتی با بازیگرانی که در لس‌آنجلس و نیویورک دست و پا می‌زنند ندارند. هنگام تماشای فیلم احساس کردم در حال تماشای یک مستند از بازیگران در تئاترهای زیرزمینی هستم که دارای زرق و برق برادوی و هالیوود نیستند. بازی‌های نئورئالیستی و کامل بازیگران زمانی که دنیای عاطفی کاراکترها به اوج می‌رسد و رابطه زوج نقش اصلی از هم می‌پاشد مرا بسیار تحت تاثیر قرار داد. در واقع در این فیلم استعداد در همه جا و بدون مرز وجود دارد.

 

فیلم‌های «زنده‌باد سزار» به کارگردانی برادران «کوئن»، «اگر سنگ از آسمان ببارد» ساخته «دیوید مکنزی»، «کتاب جنگل» به کارگردانی «جان فاوارو»، «من، دنیل بلیک» ساخته «کن لوچ»، «شیر» از «گرث دیویس»، «کاپیتان فنتستیک» ساخته «مت راس»، «نور ماه» به کارگردانی «بری جنکینز» و «دوست داشتن» از «جف نیکلز» فیلم‌های دیگری هستند که از سوی منتقدین نشریه «ایندی وایز» دارای بهترین انتخاب بازیگران و تیم بازیگری در سال 2016 بوده‌اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------