آخرین اخبار فرهنگی - هنری

دختر شایسته عربستان،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

عربستان برای اولین بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند

عربستان سعودی برای اولین بار در تاریخ این کشور در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت خواهد کرد. به گزارش انتخاب به نقل از…

بازیگر «شهرزاد»: قرار بود «نود» سینمایی را بسازم! / مدیری فردوسی‌پور را به دورهمی دعوت کرد



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبارجدید

«دورهمی» شب گذشته با حضور جمشید گرگین بازیگر سینما و تلویزیون روی آنتن رفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ مهران مدیری برنامه «دورهمی» شب گذشته را با موضوع تاثیرگذاری روی افراد به روی آنتن برد و نمایش‌های برنامه به همین موضوع پرداخت.

 

در ادامه برنامه «دورهمی» میزبان جمشید گرگین بازیگر، گوینده و تهیه‌کننده بود.

 

گرگین در پاسخ به مدیری درباره ساخت اولین برنامه سینمایی بعد از انقلاب به نام «سینمای کمدی» گفت: در آن روزها ایران درگیر جنگ با عراق بود و تلویزیون خالی از برنامه سرگرم‌کننده. من به این فکر افتادم که به عنوان یک تهیه‌کننده برنامه‌ای سرگرم‌کننده داشته باشیم. به همین خاطر کمدین‌های سینمایی جهان را در 26   قسمت برنامه معرفی می‌کردیم. در زمان خودش این برنامه هشت بار تکرار شد.

 

مدیری در خصوص طرح نود سینمایی و اتفاقات پیرامون آن سوال کرد. گرگین پاسخ داد: در گروه فرهنگ، ادب و هنر شبکه اول طرحی به نام نود سینمایی دادم که به دلیل موفقیت عادل فردوسی پور این نام را انتخاب کرده بودم و مدیر گروه هم استقبال کرد؛ اما در همان روزها که ما در تدارک تولید برنامه بودیم، دیدم در شبکه سه برنامه دیگری با همان محوریت با نام دیگری روی آنتن رفت. نمی دانم آنها چه زمانی طرح داده و تولید را شروع کرده بودند.

 

وی در خصوص واکنش خود نسبت به دیدن برنامه «هفت» ادامه داد: بسیار تعجب کردم و ناراحت شدم. همان شب آقای فرزاد موتمن و فرهاد آییش مهمان برنامه هفت بودند که اجازه دفاع به آنها نمی‌دادند. همان روزها من چندین صفحه نوشتم و اعتراض داشتم درباره اینکه اگر برنامه نود موفق شد، به خاطر این بود که سازنده آن در ابتدا، تهیه‌کننده نبود.

 

گرگین در پاسخ به مدیری درباره گزارش مسابقه تنیس با عادل فردوسی پور عنوان کرد: من به دلیل علاقه به رشته تنیس آن را گزارش می‌کردم و آن روزها فردوسی پور تازه کارخود را شروع کرده بود. به همین دلیل من هم به او گفتم تنیس رشته کم طرفداری است اما فوتبال طرفدارهای زیادی دارد. نمی‌دانم به خاطر صحبت‌های من به سمت گزارشگری فوتبال رفت یا اینکه خودش تصمیم گرفت؛ اما عادل فردوسی‌پور آدم با استعداد وبا سوادی است.

 

اینجا بود که مدیری، فردوسی‌پور را به دورهمی دعوت کرد.

 

مدیری در خصوص اینکه گرگین در کدام یک از رشته‌هایی که کار کرده موفق است، پرسید. 

 

این بازیگر پاسخ داد: من برنامه‌های خاصی را اجرا ‌کردم اما خودم به بازیگری علاقه دارم. همیشه به دنبال این هستم که شخصیتی را بیشتر از شخصیت خودم خلق کنم که مورد توجه تماشاگر قرار بگیرد. 

 

گرگین درباره کم‌کاری خود گفت: در حال حاضر من را به به فیلم «ساعت 5 عصر» دعوت کردند (خنده) که مدیری گفت: قدمتون روی چشم ماست.

 

غیر از این، بعد از مدت‌ها در «شهرزاد» بازی کردم. بیشتر نقش‌هایی که به من در این روزها پیشنهاد شده، از طرف کارگردان‌های فیلم اولی‌ است. از طرفی فیلمنامه‌ها هم خوب نیست و یا اینکه نقشی که به من پیشنهاد می شود، نقشی نیست که مورد توجه من باشد. 

 

وی درخصوص اینکه اگر دوباره  به دنیا بیاید، این مسیر را ادامه می دهد گفت:  من هنر را دوست دارم و علاقه‌مندم در زمینه موسیقی و خوانندگی کار کنم.

 

گرگین در پاسخ به سوال مدیری درباره بیان خلاصه همه زندگی‌اش در چند کلمه گفت: «امید و آرزو». 

 

گرگین درباره احساس خوشبختی خود عنوان کرد: عمیقا احساس خوشبختی ندارم؛ مسائل مختلفی هست که باعث شده این حس عمیق خوشبختی شکل نگیرد.

 

جمشید گرگین در پایان  مجموعه شعر سهراب سپهری را به موزه دورهمی اهدا کرد. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------