الهام غفوری: ساخت سری پنجم «پایتخت» قطعی نیست



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبارجدید

روزگذشته خبری مبنی بر پیشنهاد و صحبت مدیران تلویزیونی به سیروس مقدم برای ساخت سری پنجم «پایتخت» در ماه رمضان96 منتشر شد.

الهام غفوری؛ تهیه ‏کننده سریال «پایتخت» در توضیح به گمانه‏ های منتشرشده به صبا گفت: در این‏باره با سیروس مقدم، محسن تنابنده و من صحبت شده است. ولی مشکلاتی وجود دارد و اگر مشکلات کاری و بازیگران مرتفع شود آن وقت می‏توانیم راجع به این مسئله به‏ طور قطع تصمیم‏ گیری کنیم. ما در این‏باره فقط صحبت کرده‏ ایم و هنوز به نتیجه قطعی در این‏ باره نرسیده‌ایم.

  

الهام غفوری و سیروس مقدم در حال حاضر مشغول به ساخت سریال «علی‏ البدل» هستند. داستان سریال «علی‏ البدل» در روستایی در اطراف همدان رقم می‏خورد که قصه طنز و متفاوتی خواهد داشت و داستان پایتخت را دنبال نمی‏ کند. طعنه‏ های سیاسی در این اثر نیز مشابه پایتخت وجود دارد ولی طعنه‏ های اجتماعی رنگ و لعاب بیشتری دارند که در داستان چند خانواده قصه ظهور و بروز می‏کنند.

 

بازیگران سریال «علی‏ البدل» عبارتند از: محسن تنابنده، مهدی فخیم‌زاده، هادی کاظمی، گوهر خیراندیش، مهدی هاشمی، احمد مهرانفر، هومن حاجی‏ عبداللهی، ناهید مسلمی، محمود جعفری، حسین محب‌اهری، عزت‏اله رمضانی‏ فر، مهسا باقری،هدیه آزاده،فرشته گلچین، میثم چگینی و فروغ قجابگلی بازیگران اصلی سریال هستند که به فراخور قصه، بازیگران جدیدی به داستان اضافه خواهند شد.

 

در پایان گفتنی است حضور سیروس مقدم در پروژه «هنگام بیداری» به‏ عنوان کارگردان قطعی شده است. این سریال به سفارش سازمان فرهنگی هنر اوج و به تهیه ‏کنندگی حبیب‏ اله والی‏ نژاد ساخته خواهد شد. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------