افرندنیا: خریدن نقش، آفت این روزهای سینمای ایران است / در انتظار مرگ نشسته‌ام



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,افرندنیا

بازیگر سریال "معمای شاه" گفت: اینها می خواهند با خرید نقش و سوءاستفاده از معروفیت کلاه مردم را بردارند. وقتی همه چیز به این سمت می رود، مسلم است که امثال من بیکار می مانند.

کاظم افرندنیا بازیگر پیشکسوت تئاتر، تلویزیون و سینما در گفت و گو با میزان درباره فعالیت های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: بعد از دو سال چند وقت پیش در چند سکانس از "معمای شاه" به ایفای نقش پرداختم. اما در کل زمان بسیاری است که بیکارم و در خانه به سر می برم.

 

وی ادامه داد: متاسفانه چند وقتی هست که در سینما عادت خطرناکی باب شده و آن خریدن نقش ها است. چند وقت پیش با کارگردانی برای حضور در فیلمش صحبت کردم و او گفت که در فیلمنامه اش نقشی برای سن و سال من نیست. اما بعدها فهمیدم اتفاقاً نقشی مناسب من بوده اما به مبلغ دو تا سه میلیون فروخته شده است.

 

بازیگر فیلم "منطقه ممنوعه" با تاکید بر اشتباه بودن روند حال حاضر فروختن نقش ها تصریح کرد: من پنجاه سال در بازیگری بودم و الان به فراموشی سپرده شده ام. اینها می خواهند با خرید نقش و سوءاستفاده از  معروفیت کلاه مردم را بردارند. وقتی همه چیز به این سمت می رود، مسلم است که امثال من بیکار می مانند.

 

کاظم افرندنیا با اشاره فراگیر شدن این کم کاری و بیکاری در میان بازیگران پیشکسوت خاطرنشان کرد: این مشکلات تنها برای من نیست، اکثر بازیگران قدیمی با این مشکلات و حتی بیشتر دست و پنجه نرم می کنند. کار ما این شده که صندلی را جلوی در بگذاریم و منتظر باشیم تا فرشته مرگ ما را با خودش ببرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------