فهرست اولیه نامزدهای اسکار فیلم غیرانگلیسی زبان؛ «فروشنده» هم نامزد شد



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,فروشنده

اسامی 9 فیلم به عنوان نامزدهای اولیه بخش بهترین فیلم غیرانگلیسی‌زبان هشتاد و نهمین دوره مراسم اسکار اعلام شد. فیلم سینمایی «فروشنده» به کارگردانی اصغر فرهادی در جمع 9 فیلمی که به عنوان نامزدهای اولیه جایزه بخش بهترین فیلم غیرانگلیسی‌زبان معرفی شده‌اند،‌ جای دارد.

به گزارش خبرآنلاین، اسامی 9 فیلم به عنوان نامزدهای اولیه بخش بهترین فیلم غیرانگلیسی‌زبان هشتاد و نهمین دوره مراسم اسکار اعلام شد.

 

فیلم سینمایی «فروشنده» به کارگردانی اصغر فرهادی در جمع 9 فیلمی که به عنوان نامزدهای اولیه جایزه بخش بهترین فیلم غیرانگلیسی‌زبان معرفی شده‌اند،‌ جای دارد.

  

براساس اعلام «ورایتی» دیگر فیلم‌هایی که با اثر فرهادی در بخش بهترین فیلم غیرانگلیسی‌زبان اسکار رقابت خواهند کرد، عبارتند از:

 

«تونی اردمان» به کارگردانی مارن آده از آلمان، «تانا» به کارگردانی بنتلی دین و مارتین باتلر از استرالیا، «این فقط آخر دنیاست»  ساخته خاویر دالان از کانادا، «زیر شن» به کارگردانی مارتین زاندولیت از دانمارک، «انتخاب پادشاه» به کارگردانی اریک پاپ از نروژ، «بهشت» ساخته آندی کانچالوسکی از روسیه، «مردی به نام اوو» ساخته هنس هالم از سوئد و «زندگی من به عنوان یک کدو» ساخته کالود باراس از سوئیس.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------