بوبانی: شاید شب یلدا سرکار باشم / اگر خانه باشم باقالی پلو درست می کنم



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبارجدید

بوبانی با اشاره به اینکه احتمال وجود دارد که شب یلدا سرکار باشد ،‌ از تدارک باقالی پلو برای شب یلدا در صورت بودن در کنار خانواده سخن گفت.

مریم بوبانی بازیگر عرصه تلویزیون و سینما در گفت و گو با میزان گفت: اگر شب یلدا سر کار نباشم ،‌در جمع خانواده حضور دارم اما اگر سرکار باشم در جمع همکاران و دوستان هستم.

 

وی ادامه داد: شرایط کاری ما به گونه ای است که نمی توان برای انجام کارهای شخصی چندان برنامه ریزی انجام داد چرا که هر لحظه ممکن است اتفاق ناگهانی رخ بدهد.

 

بازیگر سریال تلویزیونی "شیدایی" همچنین تصریح کرد: متاسفانه در خانواده ما هم اکنون بزرگتری وجود ندارد و من به بزرگتر خانواده تبدیل شدم و سایر افراد برای شب یلدا به منزل ما می آیند.

 

وی ادامه داد: اگر شب یلدا منزل باشم ،‌ فرزندانم و برادرها و خواهرهایم در کنار ما حضور پیدا می کنند اما اگر هم سرکار باشم ،‌این شب نشینی به زمان دیگری منتقل می شود و شب دیگری را مانند شب یلدا برگزار می کنیم.

 

بوبانی همچنین اظهار کرد: به طور معمول برای شب یلدا باقالی پلو با ماهی یا قرمه سبزی درست می کنم اما اگر آن شب در منزل نباشم هم، سعی می کنم در طول روز غذا را آماده کنم و برای اهل خانه آماده بگذارم.

 

بازیگر سریال "روزگار قریب" در بخش دیگری از صحبت های خود یادآور شد: در سال های قبل خیلی زیاد این تجربه را داشته ام که در شب یلدا سر صحنه فیلمبرداری باشم. در برخی پروژه ها که از نظر زمانی بضاعت کافی وجود داشته باشد،‌ ممکن است این اتفاق افتاده باشد که زمان محدودی را برای دور هم نشستن همکاران اختصاص دهند.

 

این بازیگر عرصه تلویزیون و سینما همچنین توضیح داد: کار ما از نظر زمانی خیلی عجیب و غریب است. به یاد دارم زمانی که مادرم فوت کرده بود ،‌ مشغول تصویربرداری سریال "شیدایی" بودم و یک روز به تهران آمده بودم و قرار صبح روز بعد به طالقان و سر صحنه برگردم اما شب آن روز، مادرم فوت کرد و ما فردای آن روز همان طور که خواسته مادرم بود ،‌ او را برای خاکسپاری به سنندج بردیم اما فردای آن روز بدون هیچ گونه فاصله ای ،‌ سرکار بازگشتم .

 

وی خاطرنشان کرد: در حرفه بازیگری به طور کلی نمی توان زمان خاصی را برای انجام کارهای شخصی در نظر گرفت اما به طور کلی برای تمام مردم ایران آرزو می کنم که شب یلدای بسیار خوبی را کنار خانواده های خود داشته باشند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------