غافلگیری بزرگ رامبد جوان با آغاز فصل جدید خندوانه / یلدای متفاوت مخاطبان شبکه نسیم



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,رامبد جوان

برنامه تلویزیونی «خندوانه»، بلندترین شب سال و تولد رامبد جوان را جشن گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ فصل جدید برنامه تلویزیونی «خندوانه» شب گذشته در حالی روی آنتن رفت که رامبد جوان به عنوان کارگردان و مجری این برنامه، میزبان حسین لطیفی، روزبه نعمت الهی، مهران غفوریان و امیر مهدی ژوله بود. 

 

جوان در ابتدای برنامه با ابراز دلتنگی به خاطر وقفه ساخت سری جدید، نوید پخشی طولانی را در فصل چهارم داد و گفت: خیلی ممنونیم که سی هزار و دویست و چهل دقیقه ما را مهمان خانه‌های خود کردید و شبی بهتر از امشب نیست که ما فصل جدید از «خندوانه» را شروع می‌کنیم.

 

سپس با اجرای قطعه‌ای موسیقایی به همراهی حضار داخل استودیو، شب یلدا را به بینندگان تبریک گفت و در میان برنامه‌های خود گلچینی از حضور مهمانان در سری گذشته و همچنین پشت صحنه تهیه و تولید برنامه «خندوانه»  را پخش کرد.

 

جوان در ادامه برنامه با بیان توضیحاتی در خصوص برگزاری مسابقه «خنداننده برتر»، میزبان دو کمدین مهران غفوریان و امیر مهدی ژوله شد و از انتخاب و معیارهای شرکت کنندگان این بخش از برنامه حرف زد.

 

همچنین غفوریان و ژوله اشاره‌ای به نحوه برگزاری مسابقه داشتند و هرکدام با موضوع شب یلدا در بخش‌هایی جداگانه استندآپ کمدی اجرا کردند.

 

پس از پخش یک میان برنامه، مجری برنامه «خندوانه»  از روزبه نعمت الهی برای حضور به روی صحنه این برنامه دعوت کرد و از فعالیت‌های جدید این خواننده جویا شد.

 

نعمت الهی در ابتدای گفته‌های خود، با تبریک تولد جوان، دیوان حافظ و اناری را به او هدیه داد و از آغاز تور کنسرت‌های خود در ایران و انتشار دو قطعه موسیقی گفت و قطعه «صبوری» را در اولین بخش از فصل جدید «خندوانه» اجرا کرد.

 

«خندوانه» در قسمتی دیگر از برنامه گفتگویی کوتاه با مرضیه برومند داشت و از حال و هوای این کارگردان سینما و تلویزیون در شب یلدا پرسید.

 

برومند با آرزوی سلامتی و دلی شاد و خوش برای همه مردم بیان کرد: امیدوارم همه مردم شب یلدا را کنار هم خوش باشند. واقعا جای خالی عزیزان را دیدن سخت است و شب یلدای امسال در خانواده ما، جای داوود رشیدی بسیار خالی است و یادش را گرامی می‌داریم.

 

شب گذشته فصل جدید «خندوانه» با غافلگیری جوان همراه بود. حضور محمد حسین لطیفی و هدیه «کت جادویی» به رامبد جوان و جشن تولد 45 سالگی‌اش این غافلگیری را رقم زد. همچنین در آیتمی دیگر به صورت تصویری حسن معجونی بازیگر تئاتر و تلویزیون در نقش بهرام سریال «مسافران» از «خندوانه»  و اجرای رامبد جوان گفت.

 

در پایان برنامه جوان با فوت کردن شمع های کیک خود برای همه مردم عزیز ایران آرزوی سربلندی و عاقبت بخیری کرد. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------