حضور پرحاشیه بنیامین بهادری در شبکه سوم سیما



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,بنیامین بهادری

بنیامین بهادری (خواننده پاپ) شب یلدا به شبکه سوم سیما آمد. او در این مهمانی از عباس کیارستمی و فیلمی که در آن بازی کرده سخن گفت اما آواز نخواند.

به گزارش ایلنا، بنیامین بهادری که همزمان با شب یلدا؛ بامداد چهارشنبه یکم دی‌ماه؛ در برنامه "حرف تو برف" شبکه سوم سیما با اجرای فرزاد حسنی حضور پیدا کرده بود؛ خاطره جالبی را از عباس کیارستمی تعریف کرد.

 

بنیامین بهادری در هنگام باز کردن دیوان حافظ با اشاره به اینکه یکی از بهترین نسخه‌های حافظ، کتاب "حافظ به روایت عباس کیارستمی" است؛ گفت: سال ۱۳۹۰ در کیش کنسرتی برگزار کردیم و با واسطه یکی از دوستان از عباس کیارستمی دعوت کردیم تا در کنسرت حضور پیدا کند. عباس کیارستمی محبت کرد و به کنسرت ما آمد و عکس هم گرفتیم ولی هیچ وقت آن عکس را پخش نکردیم. بعد‌ها به یکی از دوستان ما گفته بود؛ من از این پسره "بنیامین" خوشم آمد به دلیل اینکه عکسی که از من گرفت را هرگز پخش نکرد. هر کس دیگری  بود آن عکس را فوری پخش می‌کرد.

 

بنیامین بهادری افزود: امروز جای عباس کیارستمی بسیار خالی‌ست هرچند دوست ندارم بگویم که او امروز حضور ندارد.

 

بنیامین بهادری؛ بازیگر فیلم سلام بمبئئ افزود: اولین فیلمی که بازی کردم هم‌اکنون درحال اکران است گرچه به من گفته‌اند که اسم فیلم را نیاورم. منهم اسم فیلم را در این برنامه نمی‌آورم ولی بسیار خوشحالم که مردم از فیلم استقبال کردند.

 

درحالیکه بسیاری از مخاطبان منتظر بودند تا بنیامین بهادری قطعاتی به صورت زنده در این برنامه اجرا کند؛ اما او هیچ قطعه‌ای اجرا نکرد. گفته می‌شود به دلیل مخالفت جدی مدیران صداوسیما و شبکه سوم سیما؛ این خواننده پاپ از اجرای قطعه‌ در برنامه خودداری کرده است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------