قلی خانی: فعلا همه پیشنهادهایم شبیه به یکتا است / حضور فعال در عرصه تئاتر



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی گفت: در این مدت مدام نقش‌هایی شبیه به یکتا را برای کارهای تصویری پیشنهاد می‌دهند که تا الان همه را رد کردم.

 «شبنم قلی خانی» بازیگر سریال «هشت و نیم دقیقه» در گفت‌وگو با فارس گفت: بعد از پایان بازی‌ام در سریال «هشت و نیم دقیقه» مشغول بازی در نمایش «پوست انداختن» شدم. در این مدت مدام نقش‌هایی شبیه به یکتا را برای کارهای تصویری پیشنهاد می‌دهند که تا الان همه را رد کردم.

 

این بازیگر در ادامه بیان داشت: خیلی دوست داشتم تا بعد از 6 سال دوری از تئاتر روی صحنه روم که خوشبختانه این نمایش به من پیشنهاد شد و بعد از اینکه روی صحنه رفتم،‌ مدام پیشنهاد بازی در تئاتر دارم.

 

بازیگر سریال «اولین شب آرامش» درباره نقش خود در این نمایش گفت:‌ قصه «پوست انداختن» درباره زنی بود که خواب‌هایش را تعریف می‌کرد و دو مونولوگ داشت که خیلی دوستش دارم و در آن همه لحظه‌های یک آدم دیده می‌شد.

 

قلی خانی ادامه داد: مدتی است که درگیر بازی در نمایشی دیگر با نام «داستان‌ یک عذرخواهی از آقای امانوئل» هستم که الان در سالن پالیز روی صحنه می‌رود.

 

وی با اشاره به حضور مداوم خود در آثار تصویری و نمایشی نیز بیان داشت: خیلی‌ها می‌گویند سختت نیست که بلافاصله بعد از بازی کردن در یک سریال،‌ دو نمایش را پشت سر هم بازی می‌کنی؟ اما نه اصلا سخت نیست و حس می‌کنم بازی در تئاتر راحت‌تر از سریال است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------