از شباهت دردسرساز احسان کرمی به رامبد جوان تا تغییر شغل چهل‌گانه آقای مجری!



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,خندوانه

شب گذشته «خندوانه» میزبان احسان کرمی مجری تلویزیون، صداپیشه و بازیگر تئاتر بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ شب گذشته «خندوانه» میزبان احسان کرمی مجری تلویزیون، صداپیشه و بازیگر تئاتر بود.

 

احسان کرمی در ابتدا در خصوص فعالیت اخیر خود گفت: این روزها مشغول تمرین «کلاه قرمزی» هستم؛ کاراکتر «عزیزم  ببخشید» که ایده آقای طهماسب بود.

 

جوان درباره فعالیت کرمی در زمینه‌های مختلف هنری سوال کرد. وی پاسخ داد: همه کاره و هیچ‌کاره‌ام (خنده). بیشتر کارها را امتحان کردم و در واقع شاگردی می‌کنم. این روزها نمایش تئاتری با عنوان «آیسلند» را در تماشاخانه باران روی صحنه دارم.

 

کرمی درباره حضور خود در رادیو گفت: صادق عبداللهی من را برای تست رادیو معرفی کرد. بعد از قبولی در تست، قرار بود در «صدای شهر تهران» تنها ۵ دقیقه خبر بخوانم. بعد تهیه‌کننده‌ای که آنجا بود، احساس کرد نوشتنم خوب است. قرار شد آیتم طنزی را برای اول مهر بنویسم. یک روز برای اجرای آیتم مجید رحمتی نیامد و از من خواستند برنامه را اجرا کنم. من هم با اعتماد به نفس قبول کردم و بعد از این اجرا برنامه دیگری به من پیشنهاد شد. به دنبال همین، در «جمعه ایرانی»، برنامه «نقره» و تئاتر فعالیت خود را ادامه دادم.

 

کرمی در پاسخ به سوال رامبد درباره تعداد شغل‌هایش بیان کرد : من رشته هتلداری و تشریفات را در دانشگاه خواندم. رشته جذابی است. با توجه به رشته‌ای که داشتم، اتاق هتل تمیز کردم. البته من  شغل‌های ظرف شوری، مشاور املاک، راهنمای تور، معلمی، مدیر رستوران، آشپز و ... را هم تجربه کردم. شاید عجیب باشد اما من در حدود 41 شغل را تجربه کردم، تا نهایتا آنچه را که میخواستم یافتم.

 

وی ادامه داد: من از ۱۴سالگی کار کردم. احتیاجی به پول من نبود اما پدرم اصرار داشت کار کنم.

 

جوان درباره شباهت خودش و احسان کرمی سوال کرد. وی پاسخ داد: خیلی به همدیگر شباهت داریم. بخصوص زمانی که من عینک طبی می‌زنم. به نظرم یک فیلم بساز، نقش دو قلوها را با هم بازی کنیم. حتی یکبار در تالار وحدت با  عجله داشتم می‌رفتم، آقایی جلو آمد و گفت آقای جوان با من یه عکس بگیر. گفتم عکس را که حتما؛ اما من جوان نیستم، کرمی هستم. خلاصه از او اصرار که من رامبد جوانم و از من انکار. آخر سر هم ناراحت شد از من و عکس نگرفت!

 

کرمی در ادامه درباره تصمیم خود برای  زندگی در کیش گفت: قرار بود برای زندگی به کیش برویم اما با شغلی که ما  داریم، نمی‌شود. دلیلش هم تنها آْلودگی هوای تهران بود. وی دلیل آلودگی هوای تهران را چند عامل دانست؛ به نظرم شرایط آب و هوایی و کیفیت بنزین در آلودگی تاثیر دارد و باید مسئولان هر چه سریع تر وسایل حمل و نقل را افزایش بدهند.

 

وی درباره تغییر شغل خود گفت: اگر بخواهم تغیر شغل بدهم با توجه به اینکه چهل شغل تجربه کردم، معلمی را ادامه می‌دهم؛ تدریس خیلی لذت بخش است.

 

کرمی در پاسخ به سوال جوان درباره اینکه چه چیزی را به پسرش یاد می‌دهد، عنوان کرد: آزادگی را به پسرم یاد می‌دهم. مفهوم آزادگی خیلی ساده و خیلی هم دشوار است. به طور کلی یعنی نه حرف زور بزن و نه حرف زور را قبول کن. ما در فرهنگ مذهبی هم از امام حسین (ع) آزادگی را آموخته ‌ایم.

 

در پایان برنامه کرمی قول داد برای خوشحال کردن دیگران، برای آنها کنسرت رایگان برگزار کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------