مجید واشقانی: به من برمی‌خورد بازیگری بگوید مدت‌هاست تلویزیون ندیده



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,مجید واشقانی

مجید واشقانی با ابراز تاسف از درگذشت دنیا فنی‌زاده، بیان کرد: چه خوب است خداحافظی انسان به این شکل باشد؛ ظرف مدت کوتاهی خبر فوت او در همه رسانه‌ها منتشر شد و حرف همه شد دنیا فنی‌زاده.

 به گزارش ایسنا، بازیگر «پشت بام تهران» که در برنامه «با صبح» شبکه دو حاضر شده بود، از فعالیت‌های هنری حال حاضر خود صحبت کرد و گفت: در حال حاضر مشغول بازی در سریال «لبخند رخساره» به کارگردانی بهرنگ توفیقی هستم؛ کاری با مضمون اجتماعی که اواخر تصویربرداری آن است. من پیگیر کارهای تلویزیون خودمان در ژانرهای مختلف هستم. حرفه ما طوری است که باید تماشاگر کارهای تلویزیون باشیم؛ از اینکه همکاری بگوید سال‌هاست برنامه‌های تلویزیون را ندیده خیلی به من برمی‌خورد.

 

در بخش دیگری از گفت‌وگوی امروز، مجید واشقانی از رشته تحصیلی خود و معلم فیزیکش حرف زد و افزود: در سال سوم دبیرستان معلم فیزیکمان به من گفت که می‌توانم بازیگر خوبی شوم، در راه رفتن به خانه به این موضوع فکر کردم و دیدم که می‌شود؛ من به خانه نرسیده بازیگر شده بودم، این عین واقعیت است.

 

بخش پایانی صحبت‌های روا و واشقانی درخصوص ورزش بود؛ بر همین اساس واشقانی گفت: در ۱۶ سالگی برای یک سال به ورزش کشتی مشغول بودم، یعنی به طور حرفه‌ای کشتی آزاد می گرفتم.

 

همچنین واشقانی عنوان کرد: هر چه دارم از پدر و مادرم است، مگر می شود خداوند دعای پدر و مادری را در حق فرزندش مستجاب نکند. دعای این بازیگر در انتهای برنامه آرزمندی برای به پایان رسیدن جنگ در تمام دنیا بود.

 

واشقانی در ابتدای برنامه هم از سحرخیزی گفت و افزود: تا ساعت چهار و نیم صبح سر کار بودم اما اگر سر کار نبودم هم تا صبح بیدار می‌ماندم تا به موقع به برنامه برسم. تجربه سحرخیزی دارم، وقت‌های زیادی برای کار، صبح‌های خیلی زود از خواب بیدار می شوم اما در آن مواقع هم زود نمی‌خوابم؛ چرا که نمی‌توانم، شب را دوست دارم؛ در منزل ما پدرم همیشه ساعت ۵ صبح بیدار است، به هیچ وجه نمی تواند بعد از طلوع آفتاب بیدار شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------