آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

بنفشه خواه: 25 سال با پول وپارتی کار می‌کنم! / فضای مجازی صبر و تحمل می خواهد



اخباربازیگران,اخبارهنرممندان,بیژن بنفشه خواه

بیژن بنفشه خواه از تفاوت بازی در دو سریال کمدی «لیسانسه‌ها» و «شهرک جیم» گفت.

بیژن بنفشه خواهبیژن بنفشه خواه بازیگر کمدی تلویزیون که این روزها بازی او را در سریال «لیسانسه‌ها» شاهد هستیم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛ از همکاری دوباره با سروش صحت و پخش همزمان دو سریال با نقش های متفاوت از شبکه سه و حرفهای جالب دیگر گفت که در ادامه می خوانید:

 

در خصوص دلیل پذیرش بازی در سریال «لیسانسه‌ها» بفرمائید؟ 

در همه کارهای آقای صحت بازی کردم و این کار را به من پیشنهاد دادند که با کمال میل پذیرفتم، چرا که قلم شخصیت و کارهایشان را دوست دارم. همچنین تهیه کننده کار هم برایم مهم بود چراکه آقای جودی یکی از تهیه‌کنندگان مطرح تلویزیون هستند.

 

شما این روزها از شبکه سه سیما دو سریال در حال پخش دارید، پخش همزمان دو سریال «لیسانسه‌ها» و «شهرک جیم» را چگونه می‌بینید؟   

اتفاقی است که افتاده، البته نقش من در «لیسانسه‌ها» کوتاه است و در سریال «شهرک جیم» نقش اصلی را بر عهده دارم. اما به نظرم همزمان پخش نمی‌شد بهتر بود. البته قرار بود سریال «لیسانسه‌ها» از شبکه اول سیما پخش شود که بعدها به شبکه سوم سیما رسید.

 

در خصوص همزمان پخش و ضبط سریال صحبت کنید. 

در سریال «لیسانسه‌ها» تصویربرداری ‌ما جلو است. من سریال‌هایی را بازی کردم که صبح ضبط کردیم و شب برای پخش رفته است. خداروشکر در این دو سریال هنوز استرس و دلهره بابت رسیدن به پخش را احساس نکردم.

 

در «لیسانسه‌ها» نقش پدری را بازی می‌کنید که دختر آن ازدواج کرده است و متفاوت از نقش‌های دیگر شما است. 

با توجه به اینکه سن و سالم بالا رفته است، نقش‌هایی به من پیشنهاد می‌شود که سن بالاتری دارند اما در «شهرک جیم» هم پسر 20 ساله دارم.

 

وضعیت پیشنهادهای سینمایی شما چگونه است؟ 

امسال دو فیلم سینمایی «هشتک» و «قهرمانان کوچک را داشتم. پیشنهاد سینمایی خیلی کم دارم.

 

شما پول دادن برخی بازیگران برای بازی کردن را قبول دارید؟ 

این مسئله وجود دارد و همه می‌دانند اما این بازیگران جای ما را تنگ نمی‌کنند چرا که فضای زیادی برای بازیگران وجود دارد. ما حدود 2 هزار بازیگر حرفه‌ای داریم و کسانی که انتخاب بازیگر می‌کنند هیچ کدام نمی‌گویند ما به راحتی انتخاب می‌کنیم چرا که بیشتر بازیگران سر کار هستند یا بنا به دلایلی نمی‌توانند کار کنند، کار دوست ندارند. از طرفی بازیگران هرچه حرفه‌ای تر می‌َشوند قیمت آنها بالاتر می‌رود و عوامل تولید به دلیل هزینه دوست دارند از بازیگران تازه کار استفاده کنند.

 

ورود جوانان که در عرصه هنر حضور دارند را چگونه می‌بینید؟ 

بیشتر جوانان که به بازیگری علاقه دارند حرف شما را می‌گویند، اینکه پول و پارتی شرط اول است. به نظرم به همه بازیگران توهین می‌شود واقعا همه با پول و پارتی نیا‌مده‌اند، خود من پدرم در این حرفه بود یک بار منو به کار معرفی نکرد. از طرفی خودم هم به پارتی علاقه‌ای نداشتم  و دوست داشتم راه خودم را پیدا کنم. شاید غیر مستقیم فامیلی پدرم را یدک می‌کشم.

 

از ابتدا مهران غفوریان، جواد رضویان را می‌َشناسم، آنها اصلا پول و پارتی نداشتند و به همین خاطر این صحبت‌ها توهین‌آمیز است. حتی در اینستاگرام من پیغام می‌گذارند که ما پول و پارتی نداریم و بازیگر نمی‌شویم تا زمانی‌ که جوانان چنین طرز فکری دارند به هیچ جایی نمی‌رسند. پول و پارتی در همه شغل‌ها است فقط در حرفه بازیگری نیست. کسی که استعداد داشته باشد،کار کند، تجربه کسب کند کار برای آن وجود دارد.اتفاقا آمدن در رشته بازیگری سخت نیست، بلکه ماندگاری آن سخت است. یعنی من 25 سال با پول وپارتی کار می‌کنم.

 

دغدغه این روزهای شما؟ 

سر دو کار هستم و خیلی مشغولم. دوست دارم خانواده‌ام را ببینم و از آنجا که خانواده دوست هستم کمتر خانواده خود را می‌بینم.

 

درباره سریال «شهرک جیم» صحبت کنید. 

لوکیشن «شهرک جیم» ثابت است و در یکی از سوله‌های شهرک سینمایی غزالی دکور ساخته شده است. رفت و آمد و سرد بودن یکی از مشکلات ما است اما روی هم رفته کار خوبی شده است. از بازتابی که از همکاران، مردم و صفحه‌‌مجازی می‌گیریم کار در حد استاندارد شده است.

 

نظرتان را درباره فضای مجازی و ارتباط بازیگران با علاقه‌مندان خود بفرمایید؟ 

بیشتر افرادی که اینستاگرام دارند به این فکر افتادند که صفحه خود را غیرفعال کنند، خود من چند سال پیش به دلایل هجوم کاربران که از این فضا خوب استفاده نمی‌کنند صفحه خودم را بستم اما در حال حاضر حضور دارم. صبر و تحمل می‌خواهد در فضای مجازی حضور داشته باشی. باید فرهنگ آن جا بیفتد. متاسفانه حدود 60 درصد که از فضای مجازی استفاده می‌کنند زیر سن 18 سال هستند. امیدوارم با گذشت زمان فرهنگ استفاده از آن جا بیفتد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------