باران کوثری و خانواده، همچنان مغضوب تلویزیون!



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,باران کوثری

گویا این مسئله ممنوع التصویری باران کوثری در تلویزیون پایانی ندارد. ماجرایی کشدار که حالا در آستانه اکران «هفت ماهگی»، دامن تیزرهای تلویزیونی این فیلم را گرفته است.

بانی فیلم،گویا این مسئله ممنوع التصویری باران کوثری در تلویزیون پایانی ندارد. ماجرایی کشدار که حالا در آستانه اکران «هفت ماهگی»، دامن تیزرهای تلویزیونی این فیلم را گرفته است.

  

باران کوثری و مادرش رخشان بنی اعتماد پس از ناآرامی های ۸۸ و در دوره مدیریت عزت ا… ضرغامی در صدا و سیما، در این رسانه ممنوع التصویر شده اند. مشکلی که منجر به حذف بنی اعتماد و کوثری از صدا و سیما شد و چندی قبل، جهانگیر کوثری همسر بنی اعتماد نیز در گفت و گویی اعلام کرد از سال ۸۸ در صدا و سیما دچار مشکل و در نهایت اخراج شده است و دیگر او را به تلویزیون راه نمی دهند! کوثری گفته بود هیچ توضیحی در این باره به او نداده اند و وضع خود را درست مثل همسر و دخترش دانسته بود که تصویرشان را در تلویزیون نشان نمی دهند و تیزرهایشان را پخش نمی کنند.

 

همانطور که تیزرهای فیلم «قصه ها» ساخته بنی اعتماد که اوایل سال گذشته اکران شد، از تلویزیون اجازه پخش نگرفت. امروز در آستانه اکران «هفت ماهگی» ساخته سال گذشته هاتف علیمردانی که باران کوثری در آن بازی داشته، تلویزیون دوباره از پخش تصاویر این بازیگر در تیزرهای فیلم سر باز زده است. البته نیمه اول امسال نیز به بهانه تصاویر باران کوثری، تلویزیون از پخش تیزرهای «خنده های آتوسا» خودداری کرد و آنونس های «لانتوری» را نیز بدون تصویر او روی آنتن برد. کوثری امسال در چهار فیلم «بی نامی»، «زار»، «سد معبر» و «شنل» هم جلوی دوربین رفت که احتمالا هنگام اکران آنها نیز شاهد همین مسئله خواهیم بود. جالب اینجاست که در «هفت ماهگی»،‌ پگاه آهنگرانی هم بازی کرده که او نیز جزو بازیگران ممنوع التصویر در تلویزیون محسوب می شود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------