آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

تصویربرداری ۵۰درصد از سریال «پرستاران» به اتمام رسید



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,پرستاران

مجموعه داستانی «پرستاران» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و محمودرضا تخشید و تهیه‌کنندگی داود‌هاشمی در حال تولید است و لوکیشن این کار از بیمارستان نور افشار به پونک خانه یکی از شخصیت‌های اصلی داستان به‌نام دکتر ساجدی منتقل شد. فاطمه گودرزی که نقش دکتر ساجدی را در این سریال بازی می‌کند سرپرستار اورژانس است و مرتضی کاظمی نیز در کاراکتر ناصر نقش همسر وی را ایفا می‌کند.

 به گزارش صبا، پیش‌تر خبری مبنی بر پخش این سریال در ایام دهه فجر منتشر شده بود اما با توجه به این‌که دهه فجر زمان مناسبی برای این پخش این سریال نبوده اکنون گروه منتظر هستند تا شبکه کنداکتور و تاریخ پخش کار را تغییر بدهد.

 

درحال حاضر بهروز افخمی، سکانس به سکانس این سریال را با حساسیت تمام می‌نویسد و تا به‌حال حدود ۵۰ درصد از کار ضبط شده یا به عبارتی ضبط ۲۲ قسمت از سریال تمام شده است. با توجه به سرعت شاه‌حسینی این سریال تا بهمن ماه آماه خواهد شد. تازه‌ترین سریال شهرام شاه‌حسینی مجموعه«هشت ونیم دقیقه» بود که از شبکه دو سیما پخش شد. سریال «پرستاران» در ۵۲ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به سفارش مرکز امور نمایش سیما و مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تولید در حال تولید است.

 

در خلاصه داستان «پرستاران» آمده است: «داستان‌های این سریال در بخش اورژانس یک بیمارستان اتفاق می‌افتد که دارای یک خط اصلی داستانی با کاراکترهای ثابت است. ضمن این‌که هر قسمت شامل یک داستان فرعی با کاراکترهای ویژه‌‌ای است که در همان قسمت پایان می‌گیرد. داستان مجزا و اپیزودیک نیست ولی کاراکتر‌های ثابتی دارد که تا پایان هستند و قصه‌های اصلی و ثابت در ارتباط با کاراکترهای اصلی هم وجود دارد. علاوه بر این‌ها در هر قسمت یک داستان به‌صورت مستقل اتفاق می‌افتد و تمام می‌شود. بازیگران این مجموعه عبارتند از: فاطمه گودرزی، لیندا کیانی، الناز حبیبی، عاطفه رضوی، سیاوش خیرابی، مهوش صبرکن، فریبا نادری، مهدی صبایی، میرطاهر مظلومی، حسن اسدی، حسین سلیمانی، ایمان باقری، مریم یوسف و...

 

عوامل سریال «پرستاران» عبارتند از نویسنده: علیرضا افخمی، کارگردانان: علیرضا افخمی و محمودرضا تخشید، ناظر کیفی: سیدمجید میرمیران، تهیه‌کننده: داود‌ هاشمی، دستیار اول کارگردان: اکبر نصیری، مدیر برنامه‌ریزی: مهدی آقایی، منشی صحنه: پریسا افخمی، دستیار تهیه‌کننده: سیدحسن جعفری، مدیر تولید: مجید بذرپاچ، مدیر تدارکات: محمد جمشیدی، مدیر تصویربرداری: ابراهیم غفوری، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، صدابردار: مرتضی اصلان‌زاده، چهره‌پرداز: مجید اسکندری، تدوین: افسانه افخمی، صداگذاری: امیرحسین صادقی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: رایان جعفری و پوریا هنرمند و مدیر روابط عمومی: الهام رضایی.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------