آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

طنز؛ سوال‌های بيجای ملت ایران از حسام نواب‌صفوی



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبارجدید

آیدین سیارسریع در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت: 

روز گذشته حسام نواب‌صفوی این یگانه‌ عرصه هنر و دردانه سینمای ایران خبر داد که به نمایندگی از «ملت ایران» با پیگیری‌های لازم توانسته است که شبکه فارسی 1 را تعطیل کند. بنده به نوبه خودم و به نمایندگی از ملت ایران این موفقیت بزرگ را به هنرمند و حقوقدان بزرگوار آقای نواب‌صفوی که عمر و زندگی هنری خودشان را صرف بومی‌سازی نمادها و شخصیت‌های فاسد غرب کرده‌اند تبریک عرض می‌کنم.

 

ایشان به گفته خودشان با اتحادی که بین وکلا در اکثر کشورها ایجاد کردند توانستند در محاکم بین‌المللی این شبکه را محکوم کنند که این امر نشان می‌دهد این شبکه موذی با بیست الی سی نفر نیروی کارِ چموش و تنها سه چهار برنامه تولیدی توانسته بود (طبق آمار رسمی مرکز لرزه‌نگاری) بنیان خانواده را نه تنها در ایران بلکه در سایر نقاط جهان هم دچار لرزش کند. خوشبختانه با تدبیر جناب نواب صفوی این خطر بزرگ از سر ملت ایران دفع شد و توانستیم از این بحران هم عبور کنیم. در این میان چند سوال برای ملت ایران به وجود آمده است که بنده به نمایندگی از ایشان جسارت کرده و این سوالات را خدمت وکیل ملت ایران مطرح می‌کنم:

 

1) ملت ایران می‌پرسند آقای نواب صفوی که دارای قدرت انهدام شبکه‌های ماهواره‌ای است، چرا اقدام به تعطیلی شبکه‌هایی چون بی‌بی‌سی فارسی، صدای آمریکا و من‌وتو نمی‌کند؟ مگر نه این که شبکه‌های مذکور برای ملت ایران و افکار عمومی ضرر و زیان بیشتری دارند؟ بنده به عنوان نماینده ملت ایران به ملت ایران عرض می‌کنم ساده نباشید! ملت ایران پای برنامه‌های شبکه‌های سیاسی آن ور آبی نمی‌نشینند و اگر هم بنشینند حرف‌هایشان را باور نمی‌کنند ولی شبکه‌ای مثل فارسی‌وان با غیرسیاسی نشان دادن خود و نمایش سریال‌های خاص به صورت زیرپوستی، سرپایی و بدون درد، بنیان خانواده را به در و دیوار خانه می‌پاشد، بدون این که آدم خودش متوجه شود.

 

2) متاسفانه مردم ایران (که جدیدا خیلی خیره‌سر شده‌اند) از جواب بالا قانع نشده و می‌پرسند: خب اگر این‌طور است، چرا آقای نواب صفوی به جای فارسی‌وان که بیننده زیادی نداشت و آخرین موجی که ایجاد کرد در دوران ویکتوریا و تاتانیا بود، شبکه جم را منهدم نکرد که با همان رویکرد، بینندگان بسیار بیشتری دارد؟ در جواب باید به خدمت این عزیزان عرض کنم که این فضولی‌ها به شما ملت شریف، بزرگ و بافرهنگ ایران نیامده و بهتر است سرتان به کار خودتان باشد. صلاح شما را آقای نواب صفوی تشخیص می‌دهد یا خودتان؟

 

3) سوال بعدی‌ که ملت ایران می‌پرسند این است که چرا متن استاد عزیز آقای نواب صفوی تا این حد مغشوش و دارای اشکال است؟ مگر نه این است که وکلا باید نسبت به باقی اقشار دقت و وسواس بیشتری در استفاده از واژگان و عبارات داشته باشند؟

 

ایشان در ابتدای پست اینستاگرام خود چنین آورده‌اند که: «وقتی شبکه فارسی 1 اقدام به سریال‌های غیراخلاقی کرد! (اصولا شبکه‌ها اقدام به ساخت یا پخش سریال می‌کنند و کسی اقدام به خود سریال نمی‌کند زیرا امکان‌پذیر نیست.) متاسفانه (!) طلاق‌هایی موسوم به طلاق‌های فارسی 1 شکل گرفت و بنیان خانواده خیلی از خانواده‌های ایرانی مورد هدف قرار گرفته شد. و از هم پاشیده شد...»

 

واقعا بنده این همه بهانه‌جویی را از سوی ملت ایران درک نمی‌کنم. استاد از آنجایی که اکثرا درگیر پرونده‌های بین‌المللی هستند، نمی‌توانند جز انگلیسی تحریر کنند و از همین رو متن را ابتدا به انگلیسی نوشته و بعد به گوگل‌ترنسلیت دادند که ببینند به فارسی چه می‎شود و گوگل‌ترنسليت از خدا بی‌خبر و آلت دست بیگانه و مامور فارسی وان هم این بلا را سر متن آورده تا آبروی استاد را ببرد.

 

4) در نهایت بنده به عنوان نماینده ملت ایران از نماینده دیگر ملت ایران آقای نواب صفوی عاجزانه تقاضا دارم:

 

یک) با تعطیل کردن شبکه من‌وتو و برنامه استیج، مانع از بروز جنگ داخلی بر سر این که «حق کی بود؟» در دو ماه آخر سال در کشور شوید.

 

دو) با عنایت به این که هیچ قدرت زمینی و فرازمینی‌ای قادر به بی‌خیال کردن شخصی به نام شب‌خیز در تولید برنامه با بشکن و فال حافظ نیست، ولی شما شانس خود را در این زمینه امتحان کنید، انشاا... که با یاری ملت موفق شوید.

 

با تشکر، نماینده دوم ملت ایران

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------