آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

نواب صفوی: پرونده شکایتم از "فارسی1" هنوز بسته نشده است / پیگیری‌های قوه قضائیه اسپانسرهای این شبکه را ترساند



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,نواب صفوی

بازیگر سریال معمای شاه گفت: وکالت من از سوی مردم و پیگیری های قوه قضائیه باعث شد، اهرم های اقتصادی اعم از اسپانسرهای مالی احساس خطر کرده و این شبکه را طرد کنند.

حسام نواب صفوی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با میزان، در پی انتشار اخبار ضد و نقیضی در خصوص بسته شدن شبکه "فارسی 1" گفت: در خصوص اینکه می گویند من شبکه فارسی 1 را بسته ام، شاید این تصویر تداعی شود که من با دو مامور به آنجا رفته و درب شبکه را بسته ام که اصلاً اینطور نیست. صحبت من به هیچ وجه به این منظور نبوده و نیست.

 

وی ادامه داد: وقتی که یک وکیل از حق مردم ایران دفاع می کند، در واقع این امر بیانگر اعلام وکالت آن وکیل از جانب مردم  است.

 

بازیگر سریال "معمای شاه" تاکید کرد: وکالت من از سوی مردم و پیگیری های قوه قضائیه باعث شد، اهرم های اقتصادی اعم از اسپانسرهای فارسی1 احساس خطر کرده و این شبکه را طرد کنند.

 

نواب صفوی با تشکر از مردم ایران بابت پیگیری های خود نسبت به این توهین صورت گرفته توسط مجری شبکه ماهواره ای تصریح کرد: باید بگویم این خود مردم بودند که بسته شدن شبکه فارسی 1 را رقم زدند. تصریح می کنم واژه "من" به عنوان "وکیل مردم ایران" است.

 

بازیگر فیلم آس و پاس خاطرنشان کرد: باید بگویم که این پرونده هنوز بسته نشده و در جریان و در تعقیب عوامل شبکه فارسی1 است و به دلیل اینکه زیر دست بازپرس است بنده از متوقف کردن آن معذورم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------