رویا تیموریان: با یک سریال به شبکه نسیم می آیم



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,رویا تیموریان

رویا تیموریان بازیگری که مجموعه های خاطره برانگیزی را چون نفس گرم، شمس العماره، مدار صفر درجه، شب دهم و…. را در پرونده کاری خود دارد این روزها پس از یک وقفه کاری مشغول کارهای جدیدی در سینما و تلویزیون شده است.

بانی فیلم، رویا تیموریان بازیگری که مجموعه های خاطره برانگیزی را چون نفس گرم، شمس العماره، مدار صفر درجه، شب دهم و…. را در پرونده کاری خود دارد این روزها پس از یک وقفه کاری مشغول کارهای جدیدی در سینما و تلویزیون شده است.

  

وی در گفت و گو با ما در خصوص فعالیت های اخیر خود عنوان کرد: در حال حاضر مشغول فیلم سینمایی مسعود جعفری جوزانی هستم که با عنوان «پشت دیوار سکوت» روی پرده می رود. این کار در حال سپری کردن مراحل پایانی فیلمبرداری است و من هم در آن نقش کوتاهی دارم.

 

وی افزود: داستان کلی این فیلم درباره اتفاقاتی است که دختری پژوهشگر در حین کارش با آدم های سودجویی روبه رو می شود و داستان به طور کلی به موضوع ایدز می پردازد و بازیگرانی چون امین تارخ، سحر جعفری جوزانی، مهدی پاکدل، پرویز پورحسینی و … نیز در آن حضور دارند؛ من هم نقش مادر سحر جعفری جوزانی را ایفا می کنم.

 

تیموریان با اشاره به مجموعه دیگری که در آن حضور دارد گفت: علاوه بر این کار در سریالی از سامان مقدم با عنوان «خانه ما» نیز حضور دارم؛ مجموعه ای که قالب کمدی دارد و قرار است که از شبکه نسیم پخش شود.

 

وی ادامه داد: این سریال هم حول داستان عده ای از آدم ها می چرخد که سرمایه زندگیشان را برای ساخت یک آپارتمان گذاشته اند و این اتفاق نمی افتد و همه آن ها در یک خانه بزرگ که از کل ساختمان مذکور باقی مانده جمع می شوند، این امر هم موجب شکل گیری اتفاقاتی می شود که ماجرای کل سریال را رقم می زند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------