از اعتراض رامبد جوان به آلودگی هوا تا توصیه‌های باغبان پیر شهر تهران



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,رامبد جوان

رامبد جوان شب گذشته میزبان مدیر کل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ رامبد جوان شب گذشته با میزبانی از مدیر کل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران، اعتراض خود را مبنی بر شدت گرفتن آلودگی هوا و نحوه رسیدگی به این موضوع اعلام کرد.

 

مجری و کارگردان «خندوانه»، در ابتدای این برنامه تلویزیونی ضمن تبریک روز هوای پاک، لب به اعتراض در خصوص بیش از اندازه شدن آلودگی هوا گشود و گفت: هوای پاک اتفاقی است که این روزها کمتر با آن مواجه می‌شویم و بارها و بارها در این ماه ها و هفته های سال از رادیو و تلویزیون اعلام خطر و وضعیت ناسالم شرایط محیطی به گوشمان می رسد. از همه مردم، مسئولین و همه دولت‌مردان خواهشمندم که کاری جهت بهبود این اوضاع انجام بدهند.

 

وی در ادامه عنوان کرد: اگر با این شرایط به جلو حرکت کنیم، دیگر آسمان آبی، بودن ابر و دیدن خورشید برای آیندگان و کودکانمان آرزو و چیزی نامفهوم می‌شود؛ بیاییم به خودمان عادت بدهیم که کمتر از ماشین استفاده کنیم.

 

در ادامه بخش اول از برنامه شب گذشته، جوان بعد از اجرای نمایش «بایرام» با مضمون راهکارهای فرار از آلودگی هوا، شادی این برنامه را به تمام باغبان ها و محافظان طبیعت تقدیم کرد و پس از قرعه کشی تماشاگران حاضر در استودیو، میزبان مهران غفوریان و علی مشهدی دو کمدین برنامه تلویزیونی «خندوانه»  شد.

 

«خندوانه» در روز هوای پاک، میزبان باغبان پیر شهر تهران، علی محمد مختاری مدیر کل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز تهران شد.

 

مختاری در ابتدا پس از سلام و تشکر از برنامه «خندوانه»، از 40 سال فعالیت خود در عرصه فضای سبز شهر گفت و اشاره‌ای به تحولات این ارگان از دهه‌های پیش از انقلاب اسلامی تا به امروز در تهران داشت.

 

وی با بیان فعالیت‌ها و تحولات سازمان بوستان ها و فضای سبز، پیرامون پیشگیری و برطرف کردن، آلودگی هوا در شهر تهران و کلانشهر های ایران، اظهار داشت: یکی از بزرگترین مشکلات تهران و کلانشهرهای کشور، نبود مدیریت واحدهای شهری است. اینکه نه تنها نهادها و ارگانها بلکه همه مردم باید با یکدیگر همکاری داشته باشند. امروزه 70 درصد از آلودگی هوا مربوط به ماشین های دودزا است. در واقع مردم خود باید نگهبانان طبیعت باشند و باید بدانیم که در هر جایی که درخت و طبیعت است؛ زندگی هم جریان دارد و غیر از این زندگی ممکن نیست.

 

مدیر کل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهز تهران، پس از پخش یک نماهنگ به ویژگی های شخصیتی خود و رفتارش در محل کار و زندگی شخصی‌اش اشاره کرد و سپس در خصوص طرح بازسازی و طراحی فضای سبز حاشیه اتوبان، بزرگراه ها و اراضی همت و عباس آباد گفت.

 

مختاری در پایان پس از ثبت لبخند 10 ثانیه‌ای خود، به تعداد مهمان‌های حاضر در استودیو «خندوانه»، قول داد 130 گلدان آپارتمانی را به منزل حضار داخل در استودیو بفرستد.

 

جوان برنامه شب گذشته را با آرزوی هوایی پاک و آسمان آبی برای مردم خونگرم اهواز و آبادان و اجرای یک قطعه موسیقی به پایان رساند. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------