نقشی متفاوت از بازیگر «دورهمی» در یک سریال نوروزی / روایتی از معضلات جوانان در «مرز خوشبختی»



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,مرز خوشبختی

سریال «مرز خوشبختی» با اشاره به معضلات جوانان است، همنسلان جوان می‌توانند با داستان این مجموعه نوروزی همزاد پنداری کنند.

سروش جمشیدی بازیگر مجموعه‌های تلویزیونی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛ پیرامون جزئیات تولید سری جدید برنامه تلویزیونی «دور همی» و ایفای نقش خود در سریال نوروزی «مرز خوشبختی» گفت: با توجه به حضور مهران مدیری به عنوان کارگردان در فیلم سینمایی «ساعت 5 عصر»، هنوز هیچ زمانی برای شروع مجدد برنامه «دورهمی» مشخص نشده است.

 

وی در خصوص تغییرات ساختاری و ایفای نقش خود «قیمت» بیان کرد: در شروع جدید تغییرات لازم است و «دورهمی» هم بعضا با یکسری تغییرات اساسی در ساختار برنامه شامل؛ نمایش‌ها، استنداپ کمدی و غیره به روی آنتن رود.

 

بازیگر سریال «در حاشیه» افزود: به احتمال زیاد نقش من در سری جدید از برنامه «دورهمی»  با همان شخصیت «قیمت» به نمایش در می‌آید و بعید می‌دانم که در سری جدید شخصیتم تغییر کند.

 

جمشیدی در ادامه این گفتگو پیرامون ایفای نقش خود در مجموعه تلویزیونی «مرز خوشبختی» اظهار داشت: «مرزخوشبختی» از جمله کارهایی است که از لحاظ گروه بازیگران و کارگردانی همه از پتانسیل‌های جوان عرصه هنر هستند و تمام ماجراهای این سریال حول اتفاقات زندگی جوانان در جامعه رقم می‌خورد.

 

وی ادامه داد: به عقیده من سریال «مرز خوشبختی» با اشاره به یکسری از معضلاتی که گریبان گیر جوانان است، همنسلان جوان می‌توانند با داستان این سریال همزاد پنداری کنند.

 

بازیگر مجموعه « سه شو » با بیان اینکه الگو کارهای حسین سهیلی زاده با ژانر درام معرفی می‌شود در خصوص ایفای نقش خود تصریح کرد: با توجه به اینکه سریال «مرز خوشبختی» برای پخش در عید در نظر گرفته شده است و شخصیتی که بازی می‌کنم با داشتن موقعیت‌های کمدی فضایی شیرین را ایجاد می‌کند که من آن را به عمد کمدی بازی نکردم «مرز خوشبختی» با قصه درامی که دارد موقعیت‌های طنز و شیرینی را به وجود می‌آورد.

 

جمشیدی افزود: شخصیت «مجد» فردی است که با اکثر گروه بازیگران اعم از پوریا پور سرخ، امیرحسین آرمان، شهرزاد کمالزاده، مهدی سلوکی و غیره در ارتباط هستم و تنها نقش کمدی در مرز خوشبختی را بسیار متفاوت از دیگر کارهایم بازی کرده‌ام.

 

وی با تاکید بر این موضوع که تلاش بسیاری را برای متفاوت بازی کردن شخصیت «مجد» داشتم توضیح داد: تمام تلاشم را کرده ام که «مرز خوشبختی» را متفاوت‌تر از «در حاشیه» ، «سه شو» و «دورهمی» ایفا کنم.

 

جمشیدی افزود: همچنین برای من که با شخصیت «قیمت» دورهمی در ذهن‌های مردم مانده‌ام، تفاوت ايجاد كردن در بازي نقش «مجد» بسیار سخت است حال اینکه، پخش «دورهمی» و سریال «مرز خوشبختی» ممكن است تقارن داشته باشد و این کار براي من ریسکی بزرگ و کاری سخت است شاید اگر فاصله زمانی داشت بهتر این تفاوت را مردم احساس می‌کردند.

 

وی با اشاره به اینکه دوست دارم نقش‌های متفاوت را در ژانرهای متفاوت تجربه کنم، اظهار داشت: موقعیت شخصیت «مجد» نزدیکترین فرد به افراد جامعه است و کمدی‌هایی را که به وجود می‌آورد موقعیتی کمدی رئالی است که خود من دوست دارم.

 

جمشیدی در پایان به مدت بازی خود در مجموعه تلویزیونی مرز خوشبختی خاطرنشان کرد: در حال حاضر روزهای پایانی تصویربرداری را در تهران سپری می‌کنیم و 80 درصد از تصویربرداری انجام شده است همچنین عمده بازی‌های من صورت گرفته و این روزها به صورت پراکنده به همراه گروه هستم. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------