یادداشت محمدعلی کشاورز / کاش نام آتش‌نشان‌ها را جان‌فشان بگذارند



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

محمدعلی کشاورز هنرمند پیشکسوت ضمن ابراز تاسف از حادثه آتش سوزی در ساختمان پلاسکو با آتش نشانان قهرمانی که در این حادثه دچار آسیب شده و جانشان به خطر افتاده ابراز همدردی کرد.

به گزارش  مهر، در پی حادثه آتش سوزی در ساختمان پلاسکو در تهران که بر اثر آن تعدادی از آتش نشانان و مردم در بین زبانه های آتش یا زیر آوار مانده اند، محمدعلی کشاورز بازیگر پیشکسوت کشورمان یادداشتی نوشته است.

 

متن یادداشت بدین شرح است: «آنها را که می بینم امید در جانم جوانه می زند. اینکه هنوز آدم هایی هستند که چشمشان را روی ناملایمات می بندند و جانشان را در مشتشان می گیرند و ایثار را مشق می کنند.

 

کاش کسی اسم آتش نشان ها را به جان فشان تغییر دهد.

 

ای کاش حواسمان بیشتر به قدیمی ترین برج تهران بود تا در آستانه پنجاه و سه سالگی اش شاهد سوختن و فرو پاشی آن نبودیم و سهم مان از نفس های آخر این برج فیلم گرفتن با موبایلمان نبود. شاید اگر تنها یکی، دو نفر قید فیلم گرفتن از این فاجعه تلخ را می زدند مسیر امدادرسانی برای یک ماشین راحت تر می شد.

 

همیشه حضور در صحنه بهترین کار نیست. گاهی باید صحنه را به دست اهل فن داد تا آنها بتوانند کنترل اوضاع را به دست بگیرند.

 

در کنار آتشن شان های جان فشان قلبم برای کسبه ای می تپد که دو ماه مانده به شب عید جلوی چشمشان اندوخته هایشان  بر باد رفت. نکند در میان این شلوغی آنها را از یاد ببریم.

 

۳۰ دی ماه ۱۳۹۵ محمد علی کشاورز»

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------