خواننده های معروفی که با هم دشمنی دارند!



شاید فکر کنید که دنیای موسیقی، دنیای ایده آلی است که همه ستاره ها با هم خوب و صمیمی هستند اما واقعیت چیز دیگری است.

برترین ها، شاید فکر کنید که دنیای موسیقی، دنیای ایده آلی است که همه ستاره ها با هم خوب و صمیمی هستند اما واقعیت چیز دیگری است. در واقع برخی از بزرگ ترین ستاره های دنیای موسیقی، با یکدیگر نه تنها رابطه خوبی ندارند بلکه دشمن نیز هستند، درست مانند ستاره هایی که نامشان را در اینجا برایتان آورده ایم.

 

1.نیکی میناژ و مایلی سایرس 

پس از این که آهنگ «Anaconda» نیکی میناژ برای موسیقی سال «VMA»  انتخاب نشد، او عصبانیت خود را سر مایلی سایرس خالی کرد. او اعتقاد داشت که داوران آهنگ مایلی سایرس را بی دلیل به آهنگ او ترجیح دادند. مایلی سایرس نیز در جواب او اعلام کرد که این عصبانیت کاملا غیر منطقی است.

اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,خواننده های معروف

 

2.ریحانا و سیارا 

اگر چه ریحانا و سیارا در گذشته رابطه خوبی با یکدیگر داشتند اما از سال 2011 به بعد، یعنی درست زمانی که سیارا در مصاحبه ای گفت که رفتار ریحانا با او در میهمانی خوب نبود، آتش دشمنی میان شان شعله ور شد. ریحانا نیز در توییتر خود نسبت به حرف او عکس العمل منفی نشان داد و این باعث شد که کلماتی نه چندان مودبانه در توییتر میان آنها رد و بدل شود. اما خوشبختانه کمی بعد، ریحانا اعلام آتش بس کرد و آن دو پس از چت کردن خصوصی با یکدیگر، به توافق رسیدند.

اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,خواننده های معروف

 

3.کالوین هریس و زین مالک 

اختلاف کالوین هریس و زین مالک بر سر تیلور سویئفت بود. بعد از آنکه زین مالک فعالیت های تیلور سوئیفت را مورد انتقاد قرار داد، کالوین هریس، نامزد قبلی تیلور، با جملاتی تحقیر آمیز به این ستاره سابق گروه وان دایرکشن حمله کرد و این باعث شد که میان آنها در شبکه های اجتماعی مشاجره کلامی شدیدی در گرفت.

 

کلوین هریس در دفاع از نامزد ۲۵ ساله اش نوشت: «نفرین بر موسیقی دان هایی که از این راه به گذران زندگی می پردازند. آنها هنوز معنی موسیقی را درک نکرده اند و نمی دانند که چگونه باید از شهرت شان استفاده کنند. فرقی ندارد که هنرمند باشند یا نویسنده، بهتر است که از این هنر دور بمانند.» در این بحث و جدال فراوان زین مالک، کالوین هریس را احمق و کالوین، زین مالک را دیوانه خطاب کرد.

اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,خواننده های معروف

 

4.نیکی میناژ و ماریا کری 

نیکی میناژ و ماریا کری که داوران امریکن ایدل بودند در یکی از صحنه های فیلمبرداری با هم دعوا کردند و بنا به گزارشات رسیده این درگیری آنقدر شدید بود که باعث شد تهیه کنندگان این برنامه فیلمبرداری را متوقف کنند. ظاهرا آنها در حال تست گرفتن از شرکت کنندگان بودند که اختلاف نظر آنها در مورد یکی از شرکت کنندگان باعث می شود آنها با هم درگیر شوند و دعوا کنند. در ویدئوی کوتاهی که توسط وب سایت تی ام زد گرفته شد، نیکی میناژ عصبانی و خشمگین درحال داد زدن و فحش دادن به ماریا کری است و با اشاره به تهیه کنندگان این برنامه می گوید: «من به آنها گفتم که نمی توانم با این خانم کنار بیایم.» در این ویدئو، کری هم در حال جواب دادن به نیکی میناژ و مشاجره کردن با اوست در حالی که کیت اربن بین این دو نشسته و سعی می کند اوضاع را آرام کند.

اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,خواننده های معروف

 

5.دمی لواتو و تیلور سوئیفت 

اگرچه دمی لواتو و تیلور سوئیفت هر دو دوستان صمیمی سلنا گومز هستند اما هیچوقت تمایلی به برقراری ارتباط با یکدیگر نداشتند. پس از آن که تیلور سوئیفت برای حمایت از کشا در دادگاه اش با دکتر لوک، 250 هزار دلار پرداخت کرد، دمی لواتو گفت: «تیلور نه با کلمات بلکه با پول خود قدرتش را نشان داد که واقعا شرم آور است. او فقط در ظاهر یک فمنیست است.» 

اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,خواننده های معروف

 

6.کریستینا آگیلرا و پینک 

اگر چه در ظاهر ممکن است کریستینا آگیلرا و پینک، دو ستاره موسیقی پاپ، با هم همکاری کنند اما این بدین معنی نیست که آنها با هم رابطه خوبی دارند. در حقیقت، پینک در اجرای زنده یکی از کنسرت هایش در ملبورن یکباره کنترل صدایش را از دست می دهد، سپس با خنده می گوید: «صدای من یک لحظه شبیه کریستینا اگیلرا شد.» و پس از آن همه تماشاگران شروع به خندیدن می کنند؛ بعد هم خودش می خندد و این باعث می شود که نتواند آهنگ اش را  به درستی به اتمام برساند.

اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,خواننده های معروف

 

7.ماریا کری و جنیفر لوپز 

مشاجره جنیفر لوپز و ماریا کری از زمانی آغاز شد که ماریا کری در یک مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد که جنیفر لوپز را نمی شناسد. البته منشا دعوای آنها هنوز کاملا مشخص نیست اما این طور که پیداست آنها همیشه با هم بدرفتاری می کردند. به عنوان مثال یک بار زمانی که ماریا کری شنید که جنیفر، نیکی میناژ را به خانه اش دعوت کرده تا به او کمک کند که محبوبیت ماریا را در برنامه «امریکن آیدل» کم و محبوبیت خودش را بالا ببرد، آتش نفرت اش بیشتر شد. عصبانیت ماریا از این موضوع به قدری بالا گرفت که به جنیفر زنگ زد و گفت که خودش را کنار بکشد.

اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,خواننده های معروف

 

8.التون جان و مدونا 

التون جان نیز با مدونا، خواننده مشهور هالیوودی، درگیر شده است. یک بار التون جان گفت که مدونا هیچ خلاقیتی از خود ندارد و مدام تقلید می کند، سپس ادامه داد هر کسی که برای کنسرت «تقلبی» او هزینه کند، باید بمیرد. او همچنین این خواننده را «عروسک سیرک» نامید. ما بعدها از مدونا عذرخواهی کرد و اعتراف کرد که نباید آن حرف ها را در مکانی عمومی به زبان می آورد.

اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,خواننده های معروف

 

9.مدونا و لیدی گاگا 

اگر چه کاملا واضح است که لیدی گاگا از مدونا الهام گرفته است اما این طور که پیداست، این دو رابطه خوبی با هم ندارند. زمانی که در مصاحبه ای از مدونا پرسیدند نظرش در مورد موزیک ویدئو « Born This Way»  لیدی گاگا چیست، در جواب گفت: «واقعا بد بود.» او همچنین به شباهت زیاد این ویدئو و موزیک ویدئوی خودش با نام « Express Yourself» نیز اشاره کرد. بعدها لیدی گاگا گفت که امیدوار است مدونا به هنرمندان جوان کمک کند.

اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,خواننده های معروف

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------