فاطیما بهارمست: زندگی ما با تئاتر گره خورده است



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبارجدید

ما تئاتر کار می‌کنیم، چرا که باید دیده شویم، تئاتر زندگی و هستی ما است.

بازیگر تئاتر در گفتگو باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص علت حضور در نمایش «در» گفت: من حضور در نمایش را قبول نکردم، ما یگ گروه هستیم که تئاتر کار می‌کنیم. کارگردان متن را می‌نویسد و کارگردانی می‌کند و ما هم موظف هستیم کار کنیم. این کار به علت اینکه، فضای جذابی داشت و نمایشنامه پر قفل و پیچیده‌ و سبک نمایش رئال داشت، برای من جالب بود؛ چرا که من تا به الان رئال کار نکرده بودم.

 

بازیگر نقش «سپیده» در نمایش «در» پیرامون اهمیت تئاتر بیان کرد: کار ما تئاتر است و زندگی ما با تئاتر گره خورده است. ما تئاتر می‌خوانیم، تئاتر می‌بینیم، تئاتر بازی می‌کنیم و برای ما عنصر مهمی است. ما تئاتر کار می‌کنیم؛ چون باید تئاتر کار کنیم.

 

وی همچنین پیرامون انجام نمایش به سبک دانشجویی اظهار داشت: وقتی شما یک گروه دانشجو هستید که در این حیطه فعالیت می‌کنید، قطعا کار خیلی تعاملی پیش می رود. وقتی کارگردان ایده اش را گفت ما شروع به اتود زدن کردیم و شهاب مهربان هم چندین بار متن را بازنویسی کرد و حاصل آن چیزی است که الان در حال اجرا است.

 

بهارمست در خصوص استقبال مخاطبان از نمایش «در» تصریح کرد: خدا را شکر، خیلی اوقات استقبال خوب است. اما این را هم باید گفت، استقبال تماشاچی در حال حاضر در تمامی سالن ها همین است و یک سالن مانند ارغنون که یک سالن خصوصی است، افراد کمتری از آن خبر دارند. اما باز هم افرادی که آمدند بازخورد مثبتی نسبت به نمایش داشتند.

 

بهارمست همچنین پیرامون ارتباط با مخاطب حین اجرای نمایش اظهار داشت: این کار با مخاطب، ارتباط مستقیم ندارد، ولی ما در بعضی از روزها که از مخاطب خنده دریافت می‌کنیم، انرژی بیشتری می‌گیریم.

 

بازیگر نمایش «در» در خصوص مشکلات تئاتر تصریح کرد: من اطلاع دقیقی از مشکلات تئاتر ندارم، ولی ما تئاتر کار می‌کنیم؛ اگر کسی بخواهد جلوی ما را بگیرد، مقابله می کنیم؛ ولی اگر کاری به ما نداشته باشند، به راهمان ادامه می دهیم.

 

بهارمست در پایان گفت: من از کسانی که این مصاحبه را می خوانند، می خواهم که تئاتر ببینند؛ چرا که ما تئاتر کار می کنیم تا دیده شویم. فقط برای دوستانمان بازی نمی‌کنیم؛ دوست داریم، مردم همانطور که به گشت و گذار می‌روند، سینما می روند، تئاتر هم بیایند و کار فرهنگی انجام بدهند. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------