علی ضیاء هم عباس جدیدی درون دارد؟



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبارجدید

علی ضیاء برای اجرای برنامه صبحگاهی اش در شبکه اول سیما لباسی به تن داشت که روی آن هشتگ هایی درباره آتش نشانان نوشته شده بود. لباسی که بسیاری پوشیدن آن از سوی آقای مجری را حرکتی شعاری می دانند.

تماشاگران امروز، علی ضیاء برای اجرای برنامه صبحگاهی اش در شبکه اول سیما لباسی به تن داشت که روی آن هشتگ هایی درباره آتش نشانان نوشته شده بود. لباسی که بسیاری پوشیدن آن از سوی آقای مجری را حرکتی شعاری می دانند.

 

در حالی که با گذشت چند روز از فاجعه پلاسکو حالا واکاوی دلایل چنین اتفاقی اهمیت دارند. ضیاء موضعی در این باره نداشته است. درست به عکس او، رضا رشیدپور با روی خط آوردن یکی از کسبه پلاسکو، توانست فضای حاکم بر تلویزیون از خبررسانی درباره علل حادثه پلاسکو را بکشند؛ اما علی ضیاء بیشتر به این حرکت نمادین بسنده کرده تا او و کارش لقب شعارزده بگیرند و بسیاری بگویند او «عباس جدیدی» درون دارد.

 

 علی ضیاء هم عباس جدیدی درون دارد؟

 

البته این تنها علی ضیاء نیست که چنین برچسبی خورده است. حضور زیبا بروفه که درچند سال گذشته هیچ نقش سینمایی یا تلویزیونی موفقی بازی نکرده و مهران غفوریان که این روزها سریال «همسایه ها» را روی آنتن دارد و همچنین حضور نیمه شبی آزیتا حاجیان در جمع آتش نشانان در روزهایی که تلویزیون مدام تاکید می کند از حضور در این محل جدا خودداری شود، واکنش های منفی زیادی به همراه داشته است.

 

بسیاری این رفتار را تلاش برای دیده شدن و قرار گرفتن در اخبار رسانه ها قلمداد کرده اند. کاری شبیه به رفتاری که عباس جدیدی داشت و هنوز به خاطرش زیر فشار است. حضور این روزهای هنرپیشه ها در محل حادثه پلاسکو آنقدر بدون توجیه منطقی به نظر میر سد که درباره آن نوشته اند: بهتر بود شهرداری به جای گونی آبی دور ساختمان پلاسکو اطراف آن فرش قرمز پهن می کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------