برنامه های مجید مظفری برای کاخ مردمی فجر / مردم با آژانس به ملت بیایند



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,مجید مظفری

مجید مظفری از برنامه های امسال خود برای برپایی کاخ مردمی جشنواره فیلم فجر گفت.

مجید مظفری، مدیر کاخ مردمی جشنواره فیلم فجر که برای دومین بار این مسئولیت را بر عهده گرفته است، در گفتگو با خبرنگارحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه های کاخ مردمی اظهار داشت: برنامه های کاخ مردمی، شامل ارتباط مردم با هنرمندان، پذیرایی، معرفی آثار و معرفی صاحبان اثر است.

 

وی در خصوص چگونگی برگزاری فرش قرمز جشنواره، گفت: نمی دانم چرا فرش قرمز ها تا این حد، حساسیت دارند. فرش قرمز تنها یک راه است که جایگاه مردم، هنرمندان و عکاسان را نشان می دهد، در واقع تنها نشانگر راه است.

 

مظفری در خصوص تفاوت برنامه های این دوره نسبت به سال قبل اظهار داشت: همه چیز امسال، مشابه برنامه های پارسال است و هیچ تغییری رخ نداده است.

 

مدیر کاخ مردمی جشنواره فیلم فجر میزان فروش بلیت ها را اعلام کرد و گفت: تمامی بلیت ها فروخته شده اند و هیچ گونه فروش حضوری نخواهیم داشت.

 

وی در خصوص حضور دوباره کتایون ریاحی برای برگزاری بهتر کاخ مردمی اظهار داشت: امسال، بر خلاف پارسال ایشان حضور نداشته و با ما همکاری نمی کنند.

 

مظفری در پایان با بیان نکته ای به مردم خاطرنشان کرد: من از مردم خواهش می کنم که با ماشین های تک سرنشین به کاخ نیایند و تا حد امکان از آژانس استفاده کنند، چون پردیس ملت جای پارک کمی دارد و اصرار دارم مردم به موقع بیایند، تا برای پیدا کردن جای پارک وقت داشته باشند، چون برنامه ها سر ساعت آغاز خواهند شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------