بازیگر سرشناس بالیوود به مجید مجیدی جواب رد داد



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,کانگانا رانات

کانگانا رانات از سرشناس‌ترین هنرپیشه‌های هندی که مذاکراتی را برای بازی در جدیدترین فیلم مجید مجیدی انجام داده بود، به این کارگردان ایرانی پاسخ منفی داد.

 مجید مجیدی که قصد دارد فیلمی به نام «پشت ابرها» را بسازد،‌ به کانگانا رانات بازیگر زن بالیوود پیشنهاد همکاری داده بود، اما آن‌طور که رسانه‌های خارجی گزارش داده‌اند، این بازیگر که تا پای قرارداد هم با سازنده «رنگ خدا» پیش رفت، اما کار در این پروژه سینمایی را رد کرده است.

 

در فیلم «پشت ابرها» دو شخصیت اصلی به نام‌های ایشان خاطر و کانگس وجود دارند و کانگانا قرار بود نقش کانگس خواهر ایشان خاطر را ایفا کند. او فیلمنامه این کار را هم خواند و پس از موافقت اولیه،‌ در تصمیمش تجدید نظر کرده و جواب پایانی خود را به مجیدی اعلام کرده است.

 

براساس نوشته رسانه‌های هندی، این رفتار از ستاره‌های سینمای بالیوود که فیلم‌های زیادی به آن‌ها پیشنهاد می‌شود، عجیب نیست و هنرپیشه‌های زن مشهور می‌توانند هر نقشی را قبول یا رد کنند.

 

مجیدی و رانات با هم ملاقاتی داشتند که طی آن فیلمساز ایرانی از تصمیم این بازیگر مطلع شده است. مجیدی دلایل او را درک کرده است.

 

فیلم جدید مجیدی درباره رابطه یک خواهر و برادر با یکدیگر است؛ یک پسر نوجوان و خواهر جوانش که در جریان اتفاقاتی به یک رشد روحی و نوعی بلوغ می‌رسند. این اثر با رعایت مولفه‌های سینمای مجیدی ساخته می‌شود و قابلیت اکران شدن در ایران را هم دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------