آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

حمایت کارگردان «مکس دیوانه» از تصمیم فرهادی



جرج میلر کارگردان استرالیایی و سازنده فیلم تحسین‌شده «مکس دیوانه: جاده خشم» -که سال گذشته شش جایزه اسکار برد- با توصیف اصغر فرهادی به عنوان «هنرمند بزرگ» از تصمیم او برای تحریم مراسم اسکار حمایت کرد.

 آی سینما،جرج میلر کارگردان استرالیایی و سازنده فیلم تحسین‌شده «مکس دیوانه: جاده خشم» -که سال گذشته شش جایزه اسکار برد- با توصیف اصغر فرهادی به عنوان «هنرمند بزرگ» از تصمیم او برای تحریم مراسم اسکار حمایت کرد.

 

میلر درباره دستور دونالد ترامپ برای ممانعت از ورود شهروندان هفت کشور مسلمان به امریکا گفت: «این جنون است. این یک دیوانگی خشم‌آلود است که بر ایالات متحده و کل جهان تاثیر می‌گذارد.»

 

اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبارجدید

 

میلر که در سال 2016 رئیس هیات داوری جشنواره کن بود؛ همان هیات داوری که دو جایزه بهترین بازیگر مرد و بهترین فیلمنامه را به فیلم «فروشنده» اهدا کرد. میلر بعد از انتشار نامه فرهادی که اعلام کرد در اعتراض به قانون جدید در مراسم اسکار شرکت نمی‌کند، حمایت کرد: «چیزی که او (فرهادی) گفت کاملا درست بود. من و احتمالا عده زیاد دیگری از این تصمیم حمایت می‌کنیم.او یک ایرانی برجسته و هنرمند بزرگ است، اما مردم دیگر که دیده نمی‌شوند، چطور؟»

 

میلر اضافه کرد: «همه درگیر این مساله می‌شوند. فقط می‌توانم بگویم این دیوانگی‌ست و فکر می‌کنم اتفاق‌های دیگری هم در راه است.»

 

جرج میلر امسال به عنوان عضو هیات داوری جشنواره تراپ‌فست در استرالیا معرفی شده، یک جشنواره فیلم کوتاه بسیار بزرگ که در فضای باز برگزار می‌شود.

 

اصغر فرهادی روز گذشته با ابراز انزجار از قانون ابلاغ شده توسط رئیس جمهور امریکا برای ممانعت از ورود شهروندان هفت کشور مسلمان به خاک این کشور اعلام کرد در مراسم اسکار شرکت نمی‌کند. «فروشنده» یکی از پنج فیلمی‌ست که در رشته بهترین فیلم خارجی نامزد دریافت جایزه اسکار 2017 است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------