گلایه "ستاره اسکندری" از جشنواره امسال



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,ستاره اسکندری

بازیگر فیلم "دریاچه ماهی" گفت: من امسال تنها با یک فیلم در بخش چشم انداز حضور دارم. فکر می کنم حذف فیلم "خانه کاغذی" آقای صباغ زاده اتفاق خوشایندی نبود و این فیلم کاملاً استحقاق حضور در سودای سیمرغ را داشت.

ستاره اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با میزان، درخصوص روند برگزاری این دوره از جشنواره فیلم فجر گفت: اگر بخواهم خلاصه بگویم، به نظر من جشنواره امسال محاظفه کارانه به نظر می رسد و این به نوع فیلم هایی که انتخاب نشده اند بر می گردد اما فیلم هایی انتخاب شدند که جشنواره امسال را شسته رفته و جمع و جور به نمایش در آورند.

 

وی با ابراز گلایه از حذف برخی فیلم ها افزود: من امسال تنها با فیلم "دریاچه ماهی" در بخش چشم انداز حضور دارم. فکر می کنم حذف فیلم "خانه کاغذی" آقای صباغ زاده اتفاق خوشایندی نبود و این فیلم کاملاً استحقاق حضور در سودای سیمرغ را داشت.

 

بازیگر فیلم "دریاچه ماهی" با زشت خواندن حرکت دونالد ترامپ مبنی بر ممنوعیت ورود ایرانی ها به آن کشور خاطرنشان کرد: اتفاق پیش آمده از سوی دولت امریکا و شخص رئیس جمهور آنقدر توهین آمیز است که هر نوع حرکتی در مقابل آن قابل تقدیر باشد. من هم به نوعه خودم از اقدام های صورت گرفته توسط خانم علیدوستی و بایکوت اسکار 2017 حمایت می کنم.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------