آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

«داستان یک صعود» فوتبالی را نوروز 95 دنبال کنید



اخبارفرهنگی و هنری,خبرهای فرهنگی و هنری,داستان یک صعود

مستند «داستان یک صعود» وضعیت تیم ملی فوتبال بعد از پایان مسابقات جام جهانی برزیل تا همین روزهای اخیر را به تصویر می‌کشد.

محمودرضا رضایی تهیه‌کننده و کارگردان تلویزیون در گفتگو با باشگاه خبرنگاران ؛ در خصوص مستند «داستان یک صعود» گفت: این مستند درباره تیم ملی فوتبال بعد از پایان مسابقات جام جهانی برزیل تا همین روزهای اخیر که تیم ملی در اردو حضور دارد، است. اردویی که برای انجامآخرین بازی‌های دور اول مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در روزهای 5 و 10 فروردین برپا شده است.

وی عنوان کرد: مستند فعلا به اسم «داستان یک صعود» در کنداکتور قرار گرفته؛ اما شاید به اسم «دوباره فوتبال» تغییر نام دهد. قرار است این مستند، در 18 قسمت 30 دقیقه‌ای در نوروز پخش شود.

تهیه‌کننده این مستند ادامه داد: نیمی از این مستند به جام ملت‌ها اختصاص دارد. همچنین مسابقاتی در ازبکستان، ترکمنستان، هند، عمان و اردویی که در امارات داشتیم و بازی‌هایی که در تهران داشتیم بخش کوچکی از آن را تشکیل می‌دهند.

کارگردان این مستند اظهار داشت: در حقیقت این همان مجموعه فوتبال ایرانی است که در گذشته هر چهار سال یک بار از شبکه دوم سیما پخش شد و بعد به عنوان فوتبال ایرانی و ملی از شبکه سوم پخش شد.

گفتنی است؛ عوامل مستند «داستان یک صعود» تهیه‌کننده و کارگردان: محمودرضا رضایی، فیلمبرداران: امیرعلی پورسبزی، محمدرضا بابایی، محمودرضا رضایی، تدوین: علی یکتا، موسیقی: محمدرضا چراغعلی و همایون رضا عطاردی، مدیر تولید: محمدرضا بهرامی هستند.

 

اخبار فرهنگی و هنری - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------